Právě je stř lis 27, 2024 1:09 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Líbí se Vám muj výtvor, nebo je to katastrofa?
Perfektní 9%  9%  [ 2 ]
Pěkný, chce to jen pár úprav 30%  30%  [ 7 ]
Ujde 26%  26%  [ 6 ]
Ten lak je strašnej, o sklech nemluvě 35%  35%  [ 8 ]
Celkem hlasů : 23
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 11:04 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Dopiluj materialy, detaily a dobry render a dam ti "perfektni" :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 11:13 am 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
s těma trojuhelníkama máš nakonec pravdu:D ale na některých místech to tak fakt jen vypadá.. pošlu ti blend.. já se právě snažim nezahušťovat, páč pak se to nedá narovnat, ale ono tam je to těžký, jak jinak udělat rohy.. někdy mě štve, že SBS nejde použít jen na místa, kde ho potřebuju :D:D žezáíní loopcutem je sice pěkný, ale vznikne mi tam ploška :( já sem zkoušel projet to cos poslal, ale na cgcars mi nejde změnit heslo a ani tam snad moc beginners tutorialů na mesh u aut a lak neni:D:D ale teď sem tam vlezl.. du zkusit Š120, to je moje auto, snad neni taky těžký :D:D
ocením, dkyž někdo třeba bude na mě koukat jak pracuju a korigovat (by teamviewer and icq) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 11:18 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
od toho koukani tu mas WIP threedy, kdyz poslas vzdycky cast udelany prace tak ti pomuzem jak a co mas udelat nebo jak to napravit :wink: doporucuju ti aby si si stahl hooodne referencnich fotek a na nekterych si i zkusil nakreslit wir, a dystak sem i ty kresbicky wiru posli at ti reknu jestli mas spravnej postup nebo ne :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 7:04 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
inac ten tuning si robil vlastny, alebo podla nejakeho blueprintu? lebo poviem ti, ze to moc napadite neni, chcelo by si to rozmyslet, ako to spravit, a vela kreslit ceruzkou, skusat nove designy, atd.

samozrejme wire komentovat nebudem.


aj ja mam prvy model auta, cize moc skillu zatial nemam :wink:


kazdopadne pokracuj


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 7:38 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Teoreticky by měl být model bez trojúhelníků (co se hi-poly modelů týče), trojúhelníky dělaj neplechu při aplikování subsurf algoritmu a taky při užití loop cut nástroje...

Jinak k tomu modelu...na spoustě místech máš úplně zbetečně spousty vertexů navíc...při sebemenším zásahu do sítě se ti pak bude velice blbě srovnávat rovnost povrchu...

Zásadou bych řekl je, vytvořit si základní tvar a pak zahušťovat jen na nezbytných místech - například dveře: máš je v rovině, ale je tam zbytečně 9 loopů navíc...kdybys je chtěl udělat mírně vypouklé, tak než bys to vyrovnal, asi by jsi se z toho zbláznil...

U toho materiálu bych změnil typ shaderu a zvýšil specularitu...takhle to více než carpaint vypadá jako plast...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 8:10 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
super.. nic co bych nevěděl.. u těch dveří - finální tvar, lábí se mi víc, když je to takhle "hezky" stejné ale pravda, být tam nemusí..
trojuhlníky sou špatně.. někdy přemejšlim, co sem dělal, že mam trojuhelníky na nesmyslnejch místech :Dl vim, že dělaj bordel, ale někdy - teřba na tom postupně se zužijícím blatníku předního kola - to jinak nejde..
ale i tak je tam dost loopů.. bohužel, zatim jsem uplně neppohchopil, jak sbs pracuje, takže se sažim mdelovat tak, aby to v sbs nedělalo bordel, ale občas se fakt vztekám, že mi tam vylejzá kus meshe, jako třeba teď.. jenže když chci třeba hranatou díru, tak už je to zas moc loopů u sebe a nedá se to srovnat a ne a ne a ne dělal sem Cudu, tak ti klidně pošlu mesh, tam už je to jiná káva ale i tak zlé.. a teď dělám stodvácu..
materiály sou moje slabá stránka.. udělám sice chrom dokonale, ale lesk plechu ne a ne ,node absoplutně nechápu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 8:52 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
2Tobias: Trojuhelnikum se dá vyhnout téměř vždy, ale ne vždy je to potřeba.. SubSurf má s nimi velké problémy, ale existují i jiné vyhlazovací algoritmy. Jinak se nedivím že zvládáš chrom.. Je to jen maximální reflexe a žádný rozptyl světla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 9:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
ak ti robi problem lak, tak musis sa pozret, ako to vyzera vskutocnosti a podla toho to spravit...

hodilo by sa ti viac lesku, a hdr by neuskodilo

skus tam dat slouds texturu nascalovanu na minimum, trochu svetlejsiu, ako je podkladova farba, vznikne ti metalizovy efekt

alebo je tu V-ray


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 10:04 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
sunshaft: myslím že místo procedurální clouds textury by bylo jednodušší použít noise texturu...výsledek bude stejnej a nemusí ji ani scalovat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 10:09 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Genom: no nois ano, ale nois se nemeni (aspon velikost tech castecek) tak ze pokud ma malej model bude velkej rozestup mezi casteckama a na matrosi je to pak dooost videt a nevypada to moc dobre :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 10:13 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
btw velmi blba otazka, ale...preco to ma vpredu pred mriezkou take...zuby? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 10:28 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
Kapo píše:
btw velmi blba otazka, ale...preco to ma vpredu pred mriezkou take...zuby? :D

líbí se :D součást tuningu

noise, s tim teprv experiemntuju, ale nějak nechápu zatím jeho váznam a přínos v materiálu a jak má být nastaven.. hdr? jak se to tady v blenderu dělá? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 10:57 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Bumpkin: Malej model? Však není problém jej zvětšit ne? Kvůli malýmu modelu přece nebudu překopávat veškerý textury (pokud je mám předpřipravený)...navíc pokud má materiál více složek textur, byla by to hloupost je měnit všechny kvůli malýmu modelu...

Zrnitost/jemnost noise textury se dá měnit v colorbandu snížením alfa hodnoty textury...


Přílohy:
noise3.JPG
noise3.JPG [ 48.28 KiB | Zobrazeno 1710 krát ]
Poznámka: alfa - 0.255
noise.jpg
noise.jpg [ 9.55 KiB | Zobrazeno 1710 krát ]
Poznámka: alfa - 1.0
noise2.jpg
noise2.jpg [ 25.7 KiB | Zobrazeno 1710 krát ]


Naposledy upravil Genom dne ned kvě 17, 2009 11:59 pm, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 11:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
na hdr je expert antharon -teda aspon myslym

alebo mu vymodeluj scenu, ktora sa tam bude lesknut, pretoze teraz sa to auto vobec neleskne, a tak to vyzera ako plast


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 11:41 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Genom: no takhle jsem to nemyslel, mas casti co jsou proste maly, a kdyz mas scenu uz pripravenou no zalezi proste na pouziti ale o tom meneni noisu jsem fakt nevedel :oops: moje chyba


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz