Právě je sob lis 30, 2024 10:54 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 26, 2009 7:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
no musis si kuknut par tutorialov, a musis nastavit asi vacsi depth...

inac ja s yafrayom moc skusenosti nemam ja som na Internal a V-Ray


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 27, 2009 9:09 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
co keby som ti poslal .blend s jednoduchou scenou so sklom?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 01, 2009 11:03 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
moja skúsenosť so sklom v yafe je asi taká, že zapnúž sklo z menu v raymirr, znížiť trocha mirror a aby to fungovalo (caustika), tak potrebuješ enormný depth a okrem toho zdroj fotónov, čiže photon light alebo photon GI


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 02, 2009 1:15 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
tak postni ten .blend at se ti na to podivame


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 02, 2009 5:58 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
tak už mi to je jasné, máš tam na jedničke Cdepth, a prave ta urcuje vnutorne odrazy v objektoch, a preco máš omg vypnutý raytracing?!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: stř čer 24, 2009 8:49 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 01, 2008 12:19 pm
Příspěvky: 21
kubis28 píše:
hmmm zkousel jsem ten cdepth zmenit ale nic to nedela...rey mam samozrejme zapnuty ...zkousel sem i obycejnou sklenici vyrenderovat ale vypada to blbe vubec jak sklo....kdyztak ji sem hodim a jesli muzete tak se prosim mrknete na to :cry: mozna je to nejaka banalita ale fakt nevim....

Máš tam moc velký lom světla,nastav zhruba na IOR 1.02


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yafray sklo
PříspěvekNapsal: čtv čer 25, 2009 6:49 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
sklo má IOR 1,52


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yafray sklo
PříspěvekNapsal: sob čer 27, 2009 11:48 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 01, 2008 12:19 pm
Příspěvky: 21
Antharon píše:
sklo má IOR 1,52

Nevím jak komu, ale mě u renderu yafray to dělá moc velký lom že přes sklo té skleničky není skoro vidět.Když ale nastavím kolem 1.02 tak už to vypadá jako sklenice :-)
Zjistil jsem že hodnota 1.52 pro sklo platí jen v interním renderu,pro yafray musí být hodnota podstatně menší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yafray sklo
PříspěvekNapsal: sob čer 27, 2009 5:55 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Pak je teoreticky chyba v yafrayovi, protože IOR pro sklo je 1.52, což je dáno fyzikálně...takhle to má fungovat pro všechny rendery, né jen pro interní...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: yafray sklo
PříspěvekNapsal: sob čer 27, 2009 6:33 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
alebo má kolega obrátené normály na vnútornej strane :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz