Právě je sob lis 30, 2024 10:54 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: čtv črc 02, 2009 8:30 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 26, 2006 9:07 pm
Příspěvky: 27
Zdravím,
nevím, jestli neumím hledat, nebo to vyhledávání nefunguje, ale na dotaz "Fluid" mi to našlo pouze jeden topic, kterej mi je k ničemu...

Takže tedy:
Mám vymodelovanou plechovku (víceméně válec s dírou - odmazaný face) mám v ní obsah (jiný válec s jinou barvou) a chci ten obas prostě vylejt zkrze tu díru, tak mám tedy i prostor, kam to vylejt (kostka kolem všeho)

Když nastavím kostce domain, obsahu fluid a plechovce obstacle, tak mi ta kapalina 'proteče' zkrz plech a udělá mi kolem plechovky takovej jakoby kvádr děravej podle tvaru plechovky.

Co mám jak nastavit, aby mi kapalina vytejkala z toho otvoru ven?

Díky za každou dobrou radu..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: pát črc 03, 2009 3:05 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon bře 12, 2007 2:46 pm
Příspěvky: 172
Bydliště: Brno a okolí
Tipl bych, že nemáš buď plechovku "objemově" promodelovanou (oba povrchy), nebo zaplý shell u plechovky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 12:45 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
jestli to je jen valec s umazanymi facy, tak se nedivim, ze to je takovy, jak popisujes ;) z vlastni zkusenosti vim, ze by obstacle mel mit nejaky objem (tedka nevim, jak to vysvetlit :), snad chapes :) )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 1:28 am 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 26, 2006 9:07 pm
Příspěvky: 27
myslim, že chápu.. až se dostanu domů tak tomu zkusím udělat vnitřní stranu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 2:13 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
(musí sa jednať o 2-manifold - to v preklade znamená, ža každá hrana spája práve dva facy - tj.je to uzavretý priestorový objekt)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 2:42 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Antharon píše:
(musí sa jednať o 2-manifold - to v preklade znamená, ža každá hrana spája práve dva facy - tj.je to uzavretý priestorový objekt)

ano, presne tak sem to myslel :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 5:16 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 26, 2006 9:07 pm
Příspěvky: 27
tak jsem celou pixlu dale extrude a o kousek ten 'plech' nafouknul a tentokrát to nevytejká vůbec...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 5:41 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
jj, presne to si mal spravit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 6:35 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 26, 2006 9:07 pm
Příspěvky: 27
no, ale neteče to...
Takhle to mám..
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 6:44 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Máš to obráceně...Domain má být ten box a Fluid ta cola...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 7:14 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 26, 2006 9:07 pm
Příspěvky: 27
jsem si taky myslel, ale když to dám obráceně, tak teče box a cola zůstává :D
jinak si hraju s verzí blendera 2.48a


Edit:
po nastavení Box>Domain, Cola>Fluid je výsledek následující (a poposunutá plechovka...):

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 9:03 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
ale predsa domain je vlastne ta kvapalina, a podla spravnosti by mal byt domain hnedy a fluid nemusi mat ziaden matros, ten pred final renderom vymazes...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 9:09 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 26, 2006 9:07 pm
Příspěvky: 27
takže to jsem měl dobře, ale stejně to ven neteče...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 9:21 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 13, 2008 11:41 pm
Příspěvky: 275
Bydliště: Slovensko, Svätý Jur
a este ked sa pozrem na ten obrazok, tak jasne ze ti to nepotece ked tam mas take nizke rozlisenie kvapaliny... pouzi 200, to by malo stacit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Divný Fluid Sim
PříspěvekNapsal: sob črc 04, 2009 9:47 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Domain je prostředí, kde dochází k simulaci a Fluid je mesh objekt, který reprezentuje počáteční tvar (objem) kapaliny...

Jen u objektu typu Domain jde užít Bake (výpočet a průběh symulace)...ten se v počátku zkonvertuje na Fluid (okopíruje tvar mesh objektu, který bude reprezentovat kapalinu)...

Pro více info bych doporučoval prostudovat tuto stránku:
http://wiki.blender.org/index.php/Doc:M ... ics/Fluids


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz