Právě je stř lis 27, 2024 3:04 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned črc 12, 2009 8:45 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Ty modeli jsou delane z hlavy, nebo pouzivas detailni reference?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned črc 12, 2009 11:25 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Kexar píše:
Ty modeli jsou delane z hlavy, nebo pouzivas detailni reference?

Ta prvni budova byla dosti inspirovana timto: http://www.motoliam.com/photos/ML2543.jpg
Jinak ta druha byla uplne z hlavy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv srp 06, 2009 1:02 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Do Blenderart Magazine 8-).

mensi credits:

dum uplne vlevo jsem delal ja
druhy dum zleva delal taby
treti dum zleva delal DonaldX a upravoval jsem ja
dum uplne vpravo jsem delal ja
lavicky a lampy delal jakysi TributeToMC, ktereho tu bohuzel nikdo nezna (dela v 3dsMAX ;))

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv srp 06, 2009 10:01 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
do jakeho obdobi to je zasazeno? (pokud lze srovnat s lidskou historii.)
ja mel pocit, ze se pohybujete bud v antice nebo stredoveke italii. a tam mi tento druh lamp vubec nesedi (a mam pochybnosti i o lavickach - ty ale nejde moc videt). mate ujasnene, jak moc je dostupne sklo?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv srp 06, 2009 10:08 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
smrq píše:
do jakeho obdobi to je zasazeno? (pokud lze srovnat s lidskou historii.)
ja mel pocit, ze se pohybujete bud v antice nebo stredoveke italii. a tam mi tento druh lamp vubec nesedi (a mam pochybnosti i o lavickach - ty ale nejde moc videt). mate ujasnene, jak moc je dostupne sklo?

Ja bych to tak moc neresil. Nechci se vymlouvat na fantasy, ale tenhle styl lamp a lavicek se mi do stylu mesta hodil, tak ho podle referenci tributetomc udelal..
Mesto ma ukazat bohatost a hra vubec nema nic spolecneho s postupem historie v realnem svete. Takze je treba mozne mit stare budovy a nove lampy - problem bych v tom tolik nevidel. Popravde receno se kvuli tomuhle neda zadny presnejsi cas urcit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon srp 24, 2009 11:32 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak jsem si zkousel renderovani s normal mapama :-). (kliknete pro vetsi rozliseni)

ObrázekObrázekObrázekObrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte srp 25, 2009 3:16 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
Ano je opravdu lahodna metoda pouzivat normal mapy, texturu to udela celkove ostrejsi a prostorovejsi, ale u ty tve normal mapy bych doporucoval invertovat, protoze v miste kde je sloup spojovan by mela byt normal mapa propukla dovnitr a u tebe je ven.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: stř srp 26, 2009 12:27 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Kexar píše:
ale u ty tve normal mapy bych doporucoval invertovat, protoze v miste kde je sloup spojovan by mela byt normal mapa propukla dovnitr a u tebe je ven.

Diky! :-) Uz jsem to opravil, nastesti to nebyl problem na cele normal mape. Takovy vsimavy koment moc pomuze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 5:56 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
whysper: Dlouho mi trvalo, nez jsem se konecne premluvil a predtim nez jsem zacal delat mesto udelal hruby nacrt (mam radeji samotne modelovani).. Ale ten nacrt je velmi dulezity, predevsim se v nem lepe promysleji veci a nakonec si usetris spoustu prace pri slepovani modelu do sebe, coz by jinak byl vskutku nadlidsky ukon (pokud by modely nebyly custom made pro jejich okoli).

Hruby nacrt rocvalley ted vypada nejak takto (click pro full-res): Obrázek

Postupne ho dodelavam (udelat to cele najednou asi neni nejlepsi postup.. dochazeji ti napady a vseho moc je nuda) a dalsi grafici z tymu (a ja sam) podle objektu delaji potom dalsi domky (zatim se dalsima grafikama mysli taby, houska a DonaldX, ale to se urco zmeni :emo05:), ktere presne pasuji na sebe, takze jejich vlozeni do kompletniho modelu je o dost lehci..

Taky je potreba si vymyslet ruzne objekty co potom prijdou do mesta vlozit, aby to nebyly jen domky a ulice (coz je docela fadni).
Takze mame lampy, lavicky a jeden ker a jeste budeme modelovat kvetiny, kvetinace (at uz s kytkou, hlinou nebo nicim), stromky + stromy (na namesti, parku nebo do sirsi ulice, dalsi kere, fontany (nebo i mensi fontanky ke zdem z kterych se da pit), kopu soch (na zdi od budov nebo na podstavce), lana, sudy + krabice (nejake uz mame.. nemusi byt ani nutne zavrene), stanky na trh a pro obchody, stoly a zidle, altanky do parku nebo na zahradu vetsiho domu, vetsi a mensi kameny (na travnik, mezi stromy nebo jen tak na zem), trsy travy (co obrustaji lampy a podobne veci), ruzne kovove + kamenne + drevene ploty a ohradky a zabradli, k chudym nejake odpadky na zem, kanalizaci, strisky nad vchody, cedule pro obchody a hospody a podobne podniky.., okapy (i kdyz v rocvalley moc prset nema, takze asi ne..), brectan na domy a jeste par dalsich, na ktere si prave nevzpominam. Pokud bys chtel delat novejsi mesto tak tehle vecicek je mnohem vic (i takhle mi jich dost chybi) a staci se podivat na par fotek na internetu.
Kdyz jeste semtam na ulici pohodis treba vypadly kvadr z domu pobliz nebo to trochu posypes piskem tak to bude fajn.

Jeste si k tomu domysli co vsechno prijde s animovanyma objektama jako jsou lide, ptaci, psi, kocky a krokodyli, tak to hned ozivne (hlavne s tema poslednima :woot:).

S lidmi jeste prijde dalsi vlna haraburdi, ktere pouzivaji pro svoje fungovani jako uz zminene (napr. stanky, lavicky, altanky, stoly, zidle,...) a pak jeste dalsi veci jako lopaty, hrabe, vedra na vodu, zebriky a pokud by nam zbyl cas a chut tak bych taky chtel udelat leseni na nejake domy a vsechny trapeni co s tim prichazeji (scriptovani NPC).

My jeste budeme muset modelovat kominy, protoze na zadnym domu krome toho od architekta - tabyho - nejsou :lol:..

Pak to ke konci jeste vsechno dokreslis tim, ze par veci rozbijes a mas to :-).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát srp 28, 2009 6:14 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Tak jsem si rikal, ze bych nemel porad jen delat domky a udelal jsem si kerik.. (kterej je taky potreba..)

Finalni verze ma 3229 trianglu z cehoz 2397 je pouzito na listy a 832 na drevinatou cast. Vsechny vetve na sebe spravne navazuji a nic se spolu vzajemne neprekryva.
textura je 2x 512x512 (RGBA diffuse + RGB normal)

Je asi 2.5 -> 3.5 metru vysokej, takze je to spis ker nez kerik..

Obrazky, kliknete pro zvetseni:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Tolik renderu jsem delal spis kvuli zvedavosti :-).. Sam se divim, kolik jich nakonec je..

PS: whysper: promin, ale na tu posledni otazku najdes odpoved na nasi strance.. takze ted zasahnu proti lidske lenosti a udrzim svou odpoved na uzde :twisted:..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát srp 28, 2009 6:20 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
heh, o tomto moze BGE zatial iba snivat :cry: mat uz len 10 takychto krikov a okolie tak by to poriadne sekalo...aj ked...s LOD-mi a occludermi sa da spravit vela, aj tak to nie je ziadna vyhra...

inak krasny krik...teda ker :emo25:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: ned srp 30, 2009 9:54 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Zmenil jsem texturu, jeste budu doladovat saturaci, aby to vypadalo realneji.. nevim, jestli zmenim i kuru, ale nejspis ano.
Co rikate? Jednomu obrazku jsem udelal mensi post process a zmensil tim saturaci zelene.

Chtel jsem udelat bifacialni listy (kazda strana je jinaci jako je to v realu).. ale to by potrebovalo 2x vetsi texturu, tak si nejsem poradne jisty.. zas tak tezke udelat by to nebylo ovsem. Taky bych byl asi prvni v lowpoly grafice kdo by to udelal :-).

Kliknete pro 3000x3000 px
Obrázek
Obrázek
Obrázek

PS: pro nooba (ah, jaky blby nick), pokud se sem taky diva.. Timto jsem myslel to prekopat praci, ktera te stala treba i hodne casu pokud se ti nezda.. Predelal jsem texturu a jsem s tim ted vic spokojen.. Neznamena to, ze predelam celou praci, treba jen cast co se mi nelibi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pon srp 31, 2009 10:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
Nezda se me ta textura listu u novejsi verze. nejsem zadnej botanik, ale mam pocit, ze ty listy byly ve skutecnosti mnohem vetsi. aby nedoslo k nedorozumeni: textura velkych listu pouzita na malych listech. aspon takovej z toho mam pocit :shock:
Jinak model je to krasnej, ale u BGE uz by asi jako low poly neprosel :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: pát zář 11, 2009 11:40 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Jej, zapomnel jsem sem dat nejnovejsi verzi.. A take zaroven finalni.
Takze tu je aspon lehce opozdene:

Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rocvalley
PříspěvekNapsal: úte lis 17, 2009 11:16 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Dalsi domek.. Uz nevim co k tomu psat. Vlastne ani nevim, proc to porad ukazuju :-).
Snad jen, ze v ctvrtym patre maji ve finalni verzi byt nejake ty sochy a stit uplne nahore bude taky nejakym zpusobem ozdoben.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 167 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz