Ahoj,
opravdu dlouho jsem tady nepřispíval, protože jsem spíš aktivní na BlenderArtists.org fóru. Nicméně mi to nedá, publikovat i "doma" poslední rig, který jsem udělal.
George Rig 1.0 je cartoon rig se všemi vlastnostmi, které by animátor očekával, včetně např.:
- FK & IK končetin;
- FK & IK torza;
- squash & stretch efektu;
- pokročilého rigu chodidla;
- detailní kostry obličeje;
- speciální interface pro ovladače;
- atd.
Stahujte rig + příručku + bonuses (zip file) zde
Stahujte pouze rig zde
Stahujte pouze příručku zdeGeorge rig blog
http://littlebighavoc.blogspot.com/ Komentáře posílejte, prosím, spíše rovnou na
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=161257 (základní angličtina postačí
), kam chodím většinou téměř denně, české případně sem.
Kvetoslav alias JiriH
EDIT:
Nová verze George rig 1.2.
Hlavní vylepšení:
- nový stretchy IK system (mnohem lepší pro FK - IK switching)
- bending bones fungují i ve stretched pozicích
- hezčí zobrazení IK torso kostí
- mnoho dalších drobných úprav "pod pokličkou" ...
EDIT:
Nová verze George rig 1.3.
- vyřešeno přetáčení páteře, ramen a krku, když byl rig otočen o 180 stupňů - někteří animátoři zkoušeli animovat chůzi po stropě
- zlepšeny parenting constraints pro oči, krk a hlavu
- některé drobné úpravy