Právě je stř lis 27, 2024 11:06 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Import 3ds a Dae souborů
PříspěvekNapsal: pon říj 05, 2009 2:17 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
Ahoj,

mám takový problém s importem souborů do blenderu. Přesto, že v konzoli se napíše čas importu a vše vypadá, že je v pořádku, v Blenderu se nezobrazí importovaný objekt. Zkoušel jsem už i víc verzí blenderu a python scriptů, ale v každém to dělá uplně to samé..

Nevěděl byste někdo, co s tím? Díky :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Import 3ds a Dae souborů
PříspěvekNapsal: pon říj 05, 2009 2:21 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
tak skus ist na to inak a ked ukladas 3dsko niekde v maxe skus tam sa pohrat trocha s parametrami... zrejme asi nebude podporovat ziadna verzia blenderu tu verziu 3ds ktoru mas...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Import 3ds a Dae souborů
PříspěvekNapsal: pon říj 05, 2009 2:47 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
...v outlineru se ti importovaný objekt objeví, nebo je tam jen defaultní scéna ?? Někdy je problém v tom, že je importovaný objekt příliš velký ( rozměrově, ne objemem dat), nebo malý, takže nejsou vidět, i když tam jsou. Jindy se stane, že pivot není uvnitř objektu a ten je mimo "dohled " zobrazení v okně. Takže jestli je objekt v Outlineru a chybí v editačním okně, tak je to zpravidla jeden z těchto případů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Import 3ds a Dae souborů
PříspěvekNapsal: pon říj 05, 2009 3:59 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
4 Siso: ten objekt jsem nedělal já :-) ani maxko nemám.. Je možné, že máš pravdu, ale přesto bych spíš čekal, že Blender vyhodí na konzoli chybu, než to, že bude dělat jakože nic :-)

4 AD, to bylo první co mě napadlo.. ale přesto, že jsem vymazal defaultní objekty scény a poté sisknul A a zkoušel se přepnout do edit módu, či scalovat, nic se nestalo :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Import 3ds a Dae souborů
PříspěvekNapsal: pon říj 05, 2009 4:02 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
Ještě pro informaci.. soubor z Collady se mi už podařilo naimportovat, potřeboval jsem stáhnout akorát novou verzi colladatoblender.. Je vidět, že verze pro windows minimálně nad macovskou zaostává, jelikož na Macu už je defaultně novější verze tohoto scriptu v instalaci blenderu.

Kéž by existovala novější verze 3ds to blender :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz