Právě je stř lis 27, 2024 7:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: úte lis 03, 2009 5:26 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
Tak podla vás je to dobré na prvý pokus?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: úte lis 03, 2009 5:50 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
co jestli je dobré model, UV, nebo dohromady....?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: úte lis 03, 2009 6:19 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
dohromady........ už som spravil aj oči a teraz spravim ešte srsť a bude hotový......... Potom sa sným mozem zacat hrat... :banana:
Inac co znamenaju tie sive blender znacky tuto na stranke?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: úte lis 03, 2009 6:44 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
ukazovadlo, jak dlouho jsi registrovaný mám dojem, že to počítá tvé příspěvky a podle toho to ukazuje, ale nevim přesně... :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: stř lis 04, 2009 7:05 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Ukazuje to počet příspěvků...orientačně


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 8:33 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
JAjjj nieeeeeeee Prosim pomoc. Ked chcem renderovat toto (obrázok), tak sa mi vypne program. Preco to robi ????? Moja graficka karta je Geforce 9500 GT takze grafiku mam v poriadku pls help.


Přílohy:
opica s vlasmi.JPG
opica s vlasmi.JPG [ 50.24 KiB | Zobrazeno 663 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 9:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
sory, ale z obrázku fakt nedokážu poznat, v čem je chyba, napadá mě jedině (i když je to asi hloupost); že máš moc malou paměť.... Mě to taky dělalo ale to sem měl částicí trochu více (asi něco přes milion... :lol: ).
jakou máš paměť?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: čtv lis 05, 2009 9:29 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
tak asi v tomto je problem ze ? ale ja to chcem robit v particles a nie v faces (tieto su moznosti pri children co sa da vybrat) Ako to mam z jednodusit mam zmazat par. a este nieco tam kde ma tie fuzy tak tam by som chcel len tých 8 chlpov a nie celu ciaru vyplnenu kde to mam nastavit ?


Přílohy:
opica bodky.JPG
opica bodky.JPG [ 83.79 KiB | Zobrazeno 659 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: pát lis 06, 2009 12:14 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
obavam sa, ze z tohoto tak ci tak budes mat velke 'H'...blender nerenderuje edge, len face, teda ked nemas zaskrtnute wire renderovanie...naco si to robil takto, ako ohnute edge?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: pát lis 06, 2009 11:08 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte dub 11, 2006 2:06 pm
Příspěvky: 106
Kapo píše:
obavam sa, ze z tohoto tak ci tak budes mat velke 'H'...blender nerenderuje edge, len face, teda ked nemas zaskrtnute wire renderovanie...naco si to robil takto, ako ohnute edge?


toto nie su edge ...skor si myslim, ze ide o modifikovatelne castice ...proste set editable v casticovych settingoch + zapnes vertex zobrazenie a vyzera to takto


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: pát lis 06, 2009 12:28 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte úno 10, 2009 12:38 am
Příspěvky: 313
Wolfkiller: tak sem hoď .blend já totiž asi stále nechápu v čem je problém a s čím potřebuješ poradit.... :|


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: pát lis 06, 2009 5:09 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
Robil som to podla tohto návodu, len v children som nevybral faces ale particles a sam som ubral a pridal niekde chlpy.Render a textury som nastavil podla tochto videa: http://www.youtube.com/watch?v=GMeBiBDBjQM neviem v com je problem asi ppreto mi to nechcelo renderovat asi preto lebo som mal vela častíc, uz som to prerobil uz mi to renderuje normalne. takto to vyzera vyrenderovane (obraz) mne sa to nepaci, ako sa daju nastavit tie vlasy lepsie aby to bolo realistickejsie. Pls poradte presne ked sa da, mam blender 2.49 . Dakujem


Přílohy:
shitne vlasy.jpg
shitne vlasy.jpg [ 81.31 KiB | Zobrazeno 632 krát ]
shitne vlasy02.jpg
shitne vlasy02.jpg [ 48.74 KiB | Zobrazeno 632 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: sob lis 07, 2009 12:33 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon říj 19, 2009 9:38 pm
Příspěvky: 111
pomoc pozrite sa na 1. obrazok tam mam len 6 fuzov a teraz sa pozrite na 2. vyrenderovany obrazok a tam zas ja viac ako 50 fuzov. Preco ako to nastavim aby pri renderovani ukazalo tolko fuzov kolko mym pri particle mode pls pomozte ako to mam spravit a to iste by som spravil s vlasmi. pls pomozte ja to neviem.


Přílohy:
shitne fuzy 2.JPG
shitne fuzy 2.JPG [ 53.46 KiB | Zobrazeno 622 krát ]
shitne fuzy.jpg
shitne fuzy.jpg [ 41.53 KiB | Zobrazeno 622 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: sob lis 07, 2009 12:43 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Pocet fuzov zobrazench vo viewporte sa nastavuje v particles. "DRAW SIZE a DISP v %"

A realnejsi vzhlad vlasu nastavis v materialoch v STRANDS. Nastavujes si tam hrubku vlasu pri koreni a na konci. Upozornujem ze zo skusenosti su to tie uplne najnizsie cisla ktore tam nastavis. Zalezi ale ci budes pouzivat Blender Units alebo to druhe. Pohraj sa stym...


PS: Nasiel som paradnu texturu v dobrej kvalite:

http://www.3d.sk/documents/head_texture_sample.jpg

skus ju tam len nahodit ze ako to bude vyzerat. A daj to tu. Som zvedavy. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: rovnaké renderovanie
PříspěvekNapsal: sob lis 07, 2009 3:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
To, že ten model není smooth, je záměr?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz