1. Kameru z ktorej sa chceš dívať musíš ju nastaviť ako predvolenú. ctrl+0
Pred spustením hry si musíš dať pohľad z kamery. 0
2. pridáš premennú typu Timer. Zastavenie budeš musieť riešiť cez ďalšiu premennú.
minúty a sekundy budeš musieť vypočítavať z toho jedného času
3. Hodnotu premennej môžeš realizovať cez actuator property.
Vypisovať ju ako text, na to si pozri tento tutoriál
http://www.blending-online.co.uk/8501/17001.html4. Pridáš si premennú typu String. pridáš senzor Keyboard, zaklikneš All keys a do políčok LogToggle a Target zadáš meno tej premennej.
Zobrazovanie riešiš tak isto ako v predošlom bode.
5. Dá. Iba od verzie 2.49. Robí sa to cez script. Podrobnejšie informácie nájdeš tu:
http://wiki.blender.org/index.php/Dev:S ... deoTexturePrehadzovanie pohľadu z kamier sa robí cez actuator Scene, nastavíš Set Camera a do OB zadáš meno kamery cez ktorú sa chceš dívať.