Právě je stř lis 27, 2024 7:55 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ambient occlusion_hodně objektů
PříspěvekNapsal: sob pro 19, 2009 11:23 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
vklidu: Tvoje soubory jsem sice nevidel, sam mam ted problem s netem (kixnul mi modem), nicmene jsem tez pouzil zdvojeni sceny, ale bez nodu...

To zdvojeni me tez stve...
Neco me napadlo, takze se na to jeste dneska kouknu a pokud se mi podari rozchodit net alespon pres mobil, zaslu info...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ambient occlusion_hodně objektů
PříspěvekNapsal: ned pro 20, 2009 9:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
ok budu se tesit :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ambient occlusion_hodně objektů
PříspěvekNapsal: ned pro 27, 2009 10:35 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Tak nepovedlo se...dělá to neplechy...
Zátím prostě není možnost jak vyrenderovat zabakovanou scénu s parametrem shadeless, aniž by buď fungovalo AO stínování+klasické stíny, nebo se naklonovala scéna...

Podal jsem podnět vývojářům, že by bylo dobré mít možnost vyrenderovat jen vyselektované objekty s AO...pak by se u zabakované scény nemusel ani použít parametr shadeless...

S klasickým stínem problém není...ten se dá kdykoli vypnout, ale AO stínování ne...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ambient occlusion_hodně objektů
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2009 5:10 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
ok, dik za tvuj cas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: světlo v jiné vrstvě
PříspěvekNapsal: pát led 01, 2010 5:54 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 1:26 pm
Příspěvky: 15
Bydliště: Stříbro
Nemám to vyzkoušené, ale skoro bych se vsadil, že od toho je u světel přepínač "Layer".

1. Statické objekty dám do vrstvy 1 a herce dám do vrstvy 2
2. Do vrstvy 1 dám i světlo
3. Zapeču AO pro objekty ve vrstvě 1
4. Světlo přesunu do vrstvy 2
5. Zapnu u světla "Layer mode" => AO by se nyní mělo počítat jen tam kde je světlo
(AO totiž taky potřebuje světlo jako zdroj, alespoň v některých nastaveních), pro
vrstvu 1 se počítat už nebude.

Zdar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ambient occlusion_hodně objektů
PříspěvekNapsal: pát led 01, 2010 2:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
tak uz mi to pripadalo jako vytezny tah na branu (s pocitem , ze pres nove moznosti opet prehlizim zaklady), ale u mne to tak neproslo. ale mozna by to chtelo jeste nejaky drobny tunning :)

- AO se pocita ikdyz je svetlo jen pro druhou vrstvu s hercem
- AO se nepocita (asi) jen pokud ve vrstve s baky zapnu u jejich materialu shadeless, ale to zas znamena, ze herec v druhe nevrha stin


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ambient occlusion_hodně objektů
PříspěvekNapsal: pát led 01, 2010 10:19 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Preblém je v tom, že AO se nedá uzamknout jen pro určitý layer/y...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: AO se nepocita
PříspěvekNapsal: čtv led 07, 2010 8:58 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 1:26 pm
Příspěvky: 15
Bydliště: Stříbro
Povedlo se mi zajistit, aby se AO nepočítalo (při vypnutem světle), ale
jen tehdy když jsem zapl v paletce AO přepínač "Sub". To znamená, že
algoritmus AO bude scénu pouze ztmavovat. Pokud se to udělá a je tam
jen jedna vrstva, tak to vyjde uplně černé. S více vrstvami jsem to nezkoušel.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz