Právě je stř lis 27, 2024 7:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vice PC na simulaci
PříspěvekNapsal: ned led 03, 2010 3:46 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
je mozne propojit vice stroju k vypoctu napr. fluidni simulace? neco jako renderfarma ale na zapekani.
dekuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vice PC na simulaci
PříspěvekNapsal: ned led 03, 2010 6:50 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Primárně to možný není, ale dalo by se to provést pomocí python scriptu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vice PC na simulaci
PříspěvekNapsal: ned led 03, 2010 7:55 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
Přesně tohle mě dneska odpoledne také napadlo, nicméně pro moje pokusy mi zatím stačí jeden rok starý stroj. Napadlo mě jen provést BAKE na dvou a více PC se stejným projektem, jen s upraveným časem (Time) Např. na prvním PC 0.00-0.10 na druhém PC zase start na 00.10 a konec 0.20 a k tomu upravit počet framů...

Teoreticky by to mohlo jít takto a potom jednotlivé výsledky spojit, ale prakticky to vyzkoušené nemám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vice PC na simulaci
PříspěvekNapsal: ned led 03, 2010 9:22 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Něco mi říká, že algoritmus fluidní animace je pouze jenovlánkový. Nelze jej rozdělit na více theadů podobně třeba jako render. Ovšem ruku do ohně za to nedám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vice PC na simulaci
PříspěvekNapsal: pon led 04, 2010 2:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@Genom: jako, ze jsi takovy videl nebo, ze mam zkusit najit programatora co by na mne mel cas?
@Neolker: no, netusim jak vypocet probiha, ale jak by mohl pocitat od desate sekundy, kdyz nema napocitanych tech prvnich deset, z jakeho tvaru by vysel? To je jako ochutnat kolac, ktery jsi neupekl, ne?
Nevim sce jak by script fungoval, ale slepovani bych nerad z tak se mi proces komplikuje. Ale dekuji za tip.

Tajne jsem doufal, ze uz neco takoveho existuje. Vypocty jsou narocne (stejne jako narocny render) tak jsem myslel, ze to treba nekdo resil.

Pred casem se dost resilo VERSE, ktere jsem mel pocit, ze je na to, aby se dalo pracovat na jednom .blend soucasne z nekolika PC.
http://www.blender.org/download/get-ble ... e-blender/

Diky za vase komenty.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vice PC na simulaci
PříspěvekNapsal: pon led 04, 2010 8:03 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Pitris: Ano, fluid není multi-threadový, čili pokud má někdo více jádrový procesor, bude se fluidní simulace počítat pouze přes jedno jádro. Render multi-threading podporuje.

vklidu: projížděl jsem net a našel jsem několik požadavků, zda je možné zpřístupnit BAKE přes příkazovou řádku a na vícero PC... Buď jim odpovězeno nebylo vůbec, nebo jim bylo doporučeno si napsat pro tuto činost script. Kdybych na něco narazil, přepošlu to sem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vice PC na simulaci
PříspěvekNapsal: pon led 04, 2010 8:35 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Genom píše:
Pitris: Ano, fluid není multi-threadový, čili pokud má někdo více jádrový procesor, bude se fluidní simulace počítat pouze přes jedno jádro. Render multi-threading podporuje.

Po přečtení svého příspěvku zjišťuji, že jsem se vyjádřil špatně. Ano, samozřejmě že render podporuje multitheading. :oops: To vím.

Mě osobně se líbí s jakou filosofií se přistupuje při vývoji Blenderu 2.5. Ano, sice jsou některé algoritmy jen jednovláknové, takže výpočtem na 100% vytížíme jedno jádro a ostatní budou makat na na něčem jiném. Takže render na pozadí, zatímco modeluji má u mě velké plus.
Blender se tak zařadí mezi aplikace, pro které má smysl investovat do mnohojaderných procesorů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: vice PC na simulaci
PříspěvekNapsal: pon led 04, 2010 11:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
dekuji za odpoved a cas


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz