Právě je stř lis 27, 2024 7:46 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: potíže s alfa kanálem
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 6:24 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 23, 2007 4:40 pm
Příspěvky: 23
vytvořil jsem podkladovou zem a na ní vymodeloval cestu, textury mám udělané tak, že skoro není poznat přechod dvou meshů, ale přecejenom nic neni dokonale, atak jsem si rekl, ze dám na okraj cesty malý prechod jakoze do průhlednosti, aby to vypadalo líp.

u cesty mám 4textury:

obrázek - col, nor - UVTex - mix
bakenuty AAO - col - UVTex.bake - multiply
clouds - slaby col, jenom na zlepseni - orco - mix
obrázek .jpg s průhledností v černé a bílé - alfa - UVTex - mix

zvyseny emit (kvuli bakenute AO), alfa na nula, ZTransp, svetlo tam mam Sun s ray shadows,

v 3D view mi vsechno funguje bezvadně (GLSL materials), na preview textury to taky vypada dobre, ale v renderu se mi místo průhlednosti objeví šedivo-černá. Zkoušel jsem jestli to neni náhodou stín, ale je to tam i když jsem stíny vypnul.

prikladam obrazky:

http://picasaweb.google.cz/tonda.smid/M ... 4744406002
http://picasaweb.google.cz/tonda.smid/M ... 7588539730

Nevíte někdo co bych mohl udělat špatně, popř. jak tuhle situaci řešit?

díky za odpovědi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: potíže s alfa kanálem
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 6:44 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 23, 2007 4:40 pm
Příspěvky: 23
tak jsem se v tom jeste trochu hrabal a zjistil jsem, ze jsem se mylil a je to opravdu stin. Ale nechapu proc:

mam tam Sun s ray shadows ale u cesty vypnuty Shadbuf presto mi cesta vrha stin...nevite v cem by mohla byt chyba? jak to udelat, aby cesta nevrhala zadny stin?

diky,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: potíže s alfa kanálem
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 11:38 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Pokud se nemylim, tak Shadbuf prepina vrhani stinu od shadow bufferovych svetel. Pokud mas na sunu zapnute Ray shadow pak bys u cesty mel spise vypnout Traceable.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz