Právě je stř lis 27, 2024 12:02 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 6:28 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
Tak jsem se konečně dokopal něco dodělat.. Začal sjem zde řešit pár detajlíků ohledně Mazdy a pak stodvacítky a zařekl se, že prostě udělám něco parádního aniž by mi někdo radil jak co.. Tak je to tady :P

Přes auta je tu asi nejpovolanější bumkin, takže minimálně na jeho hodnocení budu čekat :)

Modelováno v Blenderu, započato cirka před pul rokem, ještě nedokončeno :D Objevil jsem v renderu pár chybek, způsobených nízkou kvalitou Subsurfu pro nedostatek ramky (2 giga), takže tohle vylepšim až přijdou nový.. Pokoušel sjem se o retuše v Gimpu, ale nedopadlo to tak jak bych si představoval..
Rendery jsou dvoje - první je render čistě z Blendera 2.49 s vlastními materiáli a studiem, druhý z Bunkspeed HyperShot 1.9 s lehkou editací materiálu..

Obrázek
-Blender, materiál vznikl jednoduchým "naklikáním" k disku a vypadal tak dobře, že jsem jej zkusil zde..

Obrázek
-Blender, propracovaný node materiál, pokořen :D

Obrázek
-HyperShot, chybky v podobě hranatého čelního skla a zadních opěrek hlavy, přesvícená světla

Obrázek
-HyperShot, přesvícená světla, nemirrorovací materiál zrcátek

Obrázek
-HyperShot, normálová textura s nápisem se po aplikování materiálu vytratila

Obrázek
-HyperShot

Obrázek
-HyperShot, realtime render, je vidět podivná chybka na masce

Obrázek
-HyperShot, realtime render

Obrázek
-wire celé karoserie

Obrázek
-wire předního nárazníku

Obrázek
-wire kapoty

Obrázek
-wire kliky dveří

Obrázek
-wire zadního nárazníku

Obrázek
-wire pneumatiky

Obrázek
-wire disku

Obrázek
-wire brzdiče

Obrázek
-wire obruby čelních světlometů

Nápady, názory a připomínky jsou vítány.. (pochvaly taky :D )

PS: v případě prvních dvou renderů se nejedná o final model..


Naposledy upravil TOBiAS02 dne ned led 17, 2010 8:22 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 6:45 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Huh, co jsem viděl od tebe naposledy, tak je vidět výrazný pokrok :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 10:09 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
pochvalit musim vzorek ten je peknej :wink: kompletne pneumatika je pekna jako model :wink:
disk neni taky vubec spatnej ale chtelo by to na nem udrzet stabni kulturu tak jako ji mas na vzorku :wink: ta sit nevypada moc dobre :-) na nem
tak pak k brzde ta vypada hooodn prapodivne :-)
brzdis je dost nerealny a divne pospojovany nevim jak bych na nem vubec vymenoval brzdovy desticky kdyz na ne neni ani pristup :-( neni na ne vyrez :?
http://www.ssbrakes.com/content/images/ ... 20copy.jpg
tady to mas krasne na tom brzdici videt ze tam je dira :-) obcas by to chtelo si zkouknout realny brzdy fotek je na googlu dost a staci tam zadat jednoduchy hesla, kotoucova brzda treba :wink:
no pak kotouc od brzdy tam by to chtelo zahustit hrany der aby ti to nedelalo okolo nich ty prohlubne pak ten brzdovej kotouc nevypada moc hezky :(
tak a ted karoserie,
nerikam ze jsi neudelal milovej pokrok to ano :-) ted to ale chce na tom zacit stavet, na tento model uz by si se mel vyprdnout a zacit novy :-) a poresit stale topologii na prednim narazniku neni dobra :-( v mistech tech vyrezu, a stale je ta sit takova rozhazena chtelo by to dodrzovat nejakou stabni kulturu na ni :wink: stabni kulturu myslim tak ze na jednom konci ti jde rada vertexu tak pokracuje ti jinym smerem prez cely auto a pisobi to hodne nevzhledne a muze to dost delat bordel

jinak klidne takhle pokracuj dal mas nakroceno dobre :wink: jen delej vic detailu, ten interier je opravdu hoodne hrube naznacen, a sterace by taky neuskodili :wink: hledej si ty detaily :wink: ty tvori ten model


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned led 17, 2010 10:33 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
Bumpe, detajlů je moc :D ale skill na ně už neni.. všimni si třeba detajlu nápisu na disku když už :D detejlní světla, detajlní pneumatika (kde je kruci ta normalmapa?).. :D
Ináč díky za "chválu" :) vemu to postupně

Vzorek (celou pneu), jsem dělal docela dlouho, dělal sjem i nápis, ale zaboha jsem ho nemohl spojit s meshem vzorku, leda bych předtim na vzorek dal subsurf.. Také jsem to nemohl "prohnout" přes nápis.. Na to navazuje disk, kde mi prostě nevyšel počet vx na kružnici a předělávat jsem to nechtěl :D Tak jsem z toho udělal dva díly..

Brzdič je jen naznačenej no, vživotě jsem kvalitnější brzdič než ten na škodovce neviděl z blízka a ni podle fotek jsem se nedovedl moc orientovat.. Upřímně jsem prostě chtěl upustit od toho co bylo na Mazdě a trochu to naznačit.. Uznávám, že reálnost je jinde, vlastně je to jen tak nějak natlačená extrudace, ale z dálky to vypadá :D

Co do kotouče, jeho wire jsem raději nevyndaval :D resp je to ten samej co na Mazdě, jen s urízlim vnitřkem a napojenym na ten "tubus".. ty zářezy ale vypadaj efektně, a i když to snižuje brzdnou plochu, vypadá to pěkně :D jen jsem na to (jako na víc částí) nemohl dát lepší subsurf, páč jsem už takhle byl out of memory.. Mam jen 2 giga (upgrade je na cestě) a tak mě to dycky vyfreeznulo..

Ovšem u tý karoserie bys mi to musel trochu znázornit, páč si myslim, že tam je wire docela dobrej :D možná ta "boule" na nárazníku dělá trošku neplechu, ale líp se to do toho zapatlat nechtělo.. Je vo rok starej model, na karoserii jsem ten rok vlastně ani nesáhl a byl jsem líný to předělávat když to ve výsledku vypadá "cajk" :D Pokud stabilní kulturou myslíš právě aby loopy na sebe navazovaly, tak proč to tedy vypadá nevzhledně?

Co do stěračů - kristabože já jsem ten render dělal asi pětkrát (nejprv volant bez subsurfu, pak se slabym subsurfem, pak sem zjistil že je hranatá i opěrka hlavy) a ty stěrače jsem zjistil až jako poslední :D Jsou v plánu domodelovat (to tedy nevim jak :D ) a na příštím renderu budou.. Pro mě je i s Phenomem II X3 720 BE @3000MHz docela problém udělat ten render.. Btw, jaká je optimální kvalita nastavení pro render v HyperShotu? je tam docela velká škála, avšak nevím, jak se co projevuje, kromě toho, že v plném nastavení jen ta hrubá rasterizace trvá dýl, než celý render na základním nastavení :D

A teď ty detajly - když to už je mimo moje schopnosti.. Na pneumatice jsem si dokázal, že nápis do ní nedostanu a tedy na jakoukoliv vyšší hustotu meshe uprostřed řídké plochy holt musím zapomenout.. Hrdý jsem na kliky dveří v tomto ohledu.. A také na světlomety.. Ale pak blinkry - tam by to chtělo asi texturu, nějakou, nevím jako.. Na zadní světla asi taky.. Určitě by bodla nějaká zašpiňující textura na pneu (nevíš, jak z nich snadno udělat UV? já ho dělal asi dvě hodiny a výsledkem byly 4 přebývající facy :D Udělal jsem si na to nápis, poškrábání (bohužel Blenred normály dělá nevím proč dvojmo takže vše vypadalo naprd) a pak i bahnité zašpinění a normálu i na bahno, avšak tam už se projevila díra v UV.. A také nenávaznost textury, ale tu jsem dělal pár minut, takže se nedivím.. Pak určitě interier - palubní deska je in progress, avšak tam jsem nějak neschopný chytnout proporce a tvary.. navíc jakákoliv fotografie je v perspektivě, takže si nemám čím pomoct.. ta deska co mám vypadá opravdu uměle, přemýšlím, že si udělám nějaký vlastní design.. Pak jsou takové detajly, jako nápis na disku, nápis na brzdiči, kotouč brzdy, čepička ventilku, části podvozku, motor, kufr,.. To by bylo jednodušší udělat auto prostě po součástkách, což bych chtěl, avšak to by chtělo hodně moc referencí :D

Btw Bumpe nechceš mě vysvobodit z ignore? :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 23, 2010 11:39 am 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
Tak asi poslední úprava na vozidle - stěrače a pár drobností v interieru

Obrázek

potřeboval bych trochu poradit, jak vyzrát na stěrače, jelikož to, co jsem dokázal zde je opravdu tragická znouzectnost a z jiného pohledu by asi bylo vidět, jak katastrofální jsou..

BTW: čekal jsem trochu víc kritických reakcí :D

edit - opraven link


Naposledy upravil TOBiAS02 dne sob led 23, 2010 1:04 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 23, 2010 11:44 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
koukam, ale sterace nevidim... mohl by si je poslat treba samotny? bude na nich aspon videt v cem potrebujes poradit :wink: kdyztak ti poslu ty co jsem delal na toho austina v .blend souboru, kdyby si mel zajem...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 23, 2010 1:05 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
teď už tam stěrače jsou.. no, raději je ani nebudu zveřejňovat veřejně :D ale tak nějak stěrač jsem vymodeloval, avšak napadovat ho na okno nebylo možné, tak jsem ho tam "tak nějak" dal :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 23, 2010 8:25 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
tak koukni na tyhle... neni to extra vytvor, ale jsou to nejlepsi co se mi povedli :-)

Příloha:
sterace.blend.tar.gz [103.12 KiB]
94 krát


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2010 7:05 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
musím tedy konstatovat, že jsems těrače modeloval o krapánek většího detajlu, avšak k mé zbrklosti je mám uložené pouze ve verzi s aplikovaným subsurfem, a tedy pro další použití nepoužitelné..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2010 8:16 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 13, 2008 3:08 am
Příspěvky: 132
Bydliště: Jablonec nad Nisou
ted tak trochu nechapu... subsurf se da preci vypnout :shock:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2010 8:31 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Kisha2 píše:
ted tak trochu nechapu... subsurf se da preci vypnout :shock:


ano, ale iba NEAPLIKOVANY..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon led 25, 2010 9:05 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
TOBiAS02: todle ma jednoduchy reseni, dej si ty sterace do cisty vrstvy, kapotu a celni sklo taky a pak to zapinej az pri renderu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 26, 2010 1:16 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
mohol by si este trochu kde tu zostrit hrany, na niektorych miestach to auto vyzera dost zagulatene- hlavne tam kde sa ti spajaju casti karoserie


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř led 27, 2010 9:59 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
To Bumpkin: do nové vrstvy? nevím jak to myslíš.. každopádně mám to tak nějak jak chci rozdělno do vrstev asi pěti.. karoserie, dooplňky/plasty, skla, chromy, kola, prostředí..
subsurf mam vurtuálně danej, avšak před exportem do .obj pro přenos do HyperShotu všechny modifiery aplikuji.. mám nad tím lepší, i když pomalejší, přehled, než když to aplikuje samo, to většinou zmrzne, nebo to trvá dlouho (pouze render umí pracovat s více jádry) a pak blender klekne (kekával, když jsem měl jen 2 giga ram).. já si vždy před exportem ukládám nemodifierovou verzi a pak teprve aplikuji modifiery, avšak tentokrát to bylo narychlo a nějak jsem uložit zapomněl..

To Pantau: já tam udělal jeden loop do hrany, pravda, je to stále kulaté, ale "stačit" by to mělo :D možná by to ještě jeden loop chtělo ale ani ten příliš nepomáhá.. já si nedovedu představit ostrost hrany takových plechů, ale pravdou je, že většina dílů na autech má aspoň u nás docela zakulacené hrany.. pokud myslíš toto.. je to vlastně moje páte auto, druhé dokončené, první kvalitní.. pracuji na Nissanu Skyline GT-R R34 pro kamaráda tak tam už se doufám mé zkušenosti promítnou více.. asi založim WIP thread, na druhou stranu, takto se vyjádříte k hotovému modelu a lépe si uděláte představu o mých dobrých/špatných schopnostech :) lepší, než když mě budete opravovat v průběhu a já pak vlastně neudělám skoro nic.. ;) ne že bych sit ěch oprav nevážil.. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz