Právě je stř lis 27, 2024 8:48 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: UV mapa
PříspěvekNapsal: pon led 18, 2010 8:45 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Podle mě je nejjednodušší to zapéct do nového obrázku

Obrázek
a zatrhni tam textures

http://wiki.blender.org/index.php/Doc:Manual/Render/Bake


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV mapa
PříspěvekNapsal: úte led 19, 2010 8:55 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
No jestli jsem to pochopil dobře, tak potřebuješ vyexportovat síť kterou jsi rozmapoval a dál do ní chceš kreslit třeba ve Photoshopu? V UW editoru scriptem "Save Uv Face Layout".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV mapa
PříspěvekNapsal: úte led 19, 2010 10:49 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Tak teďka jsem to pochopil tak, že ty si vlastně načteš nějakou texturu a pak ji upravuješ přímo v Blenderu přes texture paint? A pak nevíš jak to máš uložit? Jestli to je ono tak normálně v UV image editoru (tam kde je ta textura) klikni na tlačítko Image v spodním menu a Save.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV mapa
PříspěvekNapsal: stř led 20, 2010 8:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
no já tě furt nějak nechápu, tady máš tutoriál tak si jej projdi
http://www.grafika.cz/art/3d/clanek726655005.html

co přesně ti nejde? Buď mám já dlouhé vedení (občas jo), a nebo se ty neumíš vymáčknout.

Předpokládám, že UV síť umíš vytvořit (to jsou ty tvoje obrysy), to se ti uloží jako obrázek, na který pak nakreslíš nějakou tu svoji texturu (ve Photoshopu/Gimpu/malování/...), ten uložíš, a pak načteš v tom Image editoru (Image -> Open)
pak je třeba nastavit materiál, astavíč si mapování na UV, a jako texturu dáš ten svůj obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV mapa
PříspěvekNapsal: čtv led 21, 2010 1:22 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Hmm, jak jsem to pochopil ja, tak Mixer nepotrebuje exportovat "SIT", ale i jeji "OBSAH", tzn. to, co uz na krychli namapoval v predchozim kroku zpusobem "co face to novy UV image". Tento postup, nicmene zda se mi ponekud podivny. Takovy inversni oproti klasickemu UV mapovani jak popsal Forseti. Kazdopadne to by to melo jit pres jiz vyse zminene BAKEovani, prestoze by se asi nasel primocarejsi postup.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz