Tak jsem se konečně dokopal něco dodělat.. Začal sjem zde řešit pár detajlíků ohledně Mazdy a pak stodvacítky a zařekl se, že prostě udělám něco parádního aniž by mi někdo radil jak co.. Tak je to tady :P
Přes auta je tu asi nejpovolanější bumkin, takže minimálně na jeho hodnocení budu čekat :)
Modelováno v Blenderu, započato cirka před pul rokem, ještě nedokončeno :D Objevil jsem v renderu pár chybek, způsobených nízkou kvalitou Subsurfu pro nedostatek ramky (2 giga), takže tohle vylepšim až přijdou nový.. Pokoušel sjem se o retuše v Gimpu, ale nedopadlo to tak jak bych si představoval..
Rendery jsou dvoje - první je render čistě z Blendera 2.49 s vlastními materiáli a studiem, druhý z Bunkspeed HyperShot 1.9 s lehkou editací materiálu..

-Blender, materiál vznikl jednoduchým "naklikáním" k disku a vypadal tak dobře, že jsem jej zkusil zde..

-Blender, propracovaný node materiál, pokořen :D

-HyperShot, chybky v podobě hranatého čelního skla a zadních opěrek hlavy, přesvícená světla

-HyperShot, přesvícená světla, nemirrorovací materiál zrcátek

-HyperShot, normálová textura s nápisem se po aplikování materiálu vytratila

-HyperShot

-HyperShot, realtime render, je vidět podivná chybka na masce

-HyperShot, realtime render

-wire celé karoserie

-wire předního nárazníku

-wire kapoty

-wire kliky dveří

-wire zadního nárazníku

-wire pneumatiky

-wire disku

-wire brzdiče

-wire obruby čelních světlometů
Nápady, názory a připomínky jsou vítány.. (pochvaly taky :D )
PS: v případě prvních dvou renderů se nejedná o final model..