Právě je stř lis 27, 2024 12:27 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 6:11 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Tak jsem trosku zabloudil k characterum.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


Naposledy upravil X_H_N dne čtv kvě 13, 2010 10:12 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 6:19 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Hodně pěkný, jenom ten krk se mi moc nezdá. To si sculptoval ve 2.5? budeš ho i texturovat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 6:57 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Sculpt ve 2.49 v 2.5 sculpteni zatim stoji za prd. este to budu dost upravovat hlava je zatim jen pro predstavu hodlam ji nasculptovat takze se na radu dostane i krk ale az budu mit hotovej limec.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 10:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Este par testu Octan renderu.

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: čtv kvě 13, 2010 11:42 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
Wow! :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 12:53 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
heh zacinas me stvat :emo02: ale to je jen dobre aspon me to donuti neco zacit delat :emo02: a hecne me to

paradni, skoda jen ze v praci se mi to zda pekelne tmavy, ta pneu je moc cerna :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 1:08 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
podla mna su tie farby perfektne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: pát kvě 14, 2010 11:09 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
U me sou ty barvy taky perfektni..

To auto asi takhle ma byt, ale zda se mi, ze kolem predniho skla by mel byt nejaky rafek + chybi sterace.
Stejne tak je videt, ze nejake casti nemaji vubec zadnou tloustku - napriklad ta konstrukce kolem okna postrane vzadu.
A zadni kolo vypada az nechutne zatlacene dovnitr, ale takhle mozna to auto vazne vypada.

Take bych popracoval na tom svetle zlutem cemsi co mas vepredu... ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: čtv kvě 20, 2010 9:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Tady dalsi testik tentokrat jednoho sculptovaciho programu.
http://www.blendernation.com/sculptris/ ... rNation%29

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: pát kvě 21, 2010 6:07 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
Pěkné :wink: Ten program jsem zkoušel taky, na to že je to myslím zatím alfa verze vypadá velmi nadějně..příjde mi v něm práce lepší než v blenderu..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: pát kvě 21, 2010 7:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Další progres.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Karl0s: JJ velmi nadějně hlavní výhoda proti blenderu je že to umí dohusťovat podle potřeby na určitých místech takže to spoří výkon.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: pát kvě 21, 2010 7:31 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
taky jsem si všimnul a supr věc... akorát se mi nelíbí síť..samý triangly :-D Zkoušel jsem export v .obj a import do blenderu a děs :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: pát kvě 21, 2010 7:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Karl0s píše:
taky jsem si všimnul a supr věc... akorát se mi nelíbí síť..samý triangly :-D Zkoušel jsem export v .obj a import do blenderu a děs :-)

Ja z toho pak zkusim udelat low poly takze import do blendera retopo a pak v xnormal vygenerovat normal mapu. v xnormalu se mne ten trianglovej model zase zobrazuje korektne takze by to po zapeceni mnelo byt OK.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 7:55 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
oci jsou moc vysoko. u lidi byvaji oci zhruba v polovine hlavy.
(kdo neveri, at si prohledne sve kamarady, rodice, spoluzaky... a pak mi date za pravdu. :wink: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 9:16 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
smrq: to neni pravda!!! :emo06: nauc se to poradne... oci naopak maji byt skoro v rovine s usima (mam na mysli horni cast jak navazuji k hlave..... nevim jak to lip vysvetlit) aspon tak to pravy hoodne stara policejni metoda :wink: jedna z prvnich ktera se pouzivala, v dobrodružství kriminalistiky ji dobře popisovali :-)

to co ti tam asi vadi je to celo a to ze ma celkem odstaty a ne moc soumerny oblicej ktery je dosti protahly, vetsina lidi kdyz ma protahly oblicej tak je soumerny (horni tvar je skoro steny s tim dolnim... ted myslim obecny tvar)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz