Právě je sob lis 02, 2024 3:21 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: ned črc 11, 2010 4:31 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Ahoj vsichni, posledni dobou sem moc neprizpivam aspon ne svejma dilkama a proto si zkladam toto tema kam budu posilat svoje ,,udrzovaci,, dilka bude se predevsim jednat o modely jako takove malo kdy o rendery kompletnich scen :wink: veskera dilka zaberou par hodin tudis komentujte klidne topologii a anatomii veci/lidi tomu se branit v zadnem pripade nebudu :wink:

hned zacnu jednim diskem ktery byl hotov za 3 hodinky z toho 2 hodiny sem musel rozdelit zhruba do 10minutovych pracovnich tahu (byl modelovan v praci)
Clay render
Obrázek
Obrázek
Wir
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 2:49 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Kritizovat bumpkinovo auto (ci kus auta) je jako hledat jehlu ne v kupce, ale v cele hore sena. Pokud se clovek nesnizi k takovym prkotinam, jako ze bych trochu zrazil hranu u tech imbusu, tak zkratka neni co kritizovat. :-D Je to super prace.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 3:05 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Pekne, akurat preco si sa rozhodol robit napis Bridgestone modelovanim a nie texturou s normal mapou? Stoji to za tu namahu? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 9:07 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Siso: řekl bych, že je to spíš displace :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 9:19 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
urcite? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 9:26 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
či jak se to menuje...blender sem neměl spuštěnej už hodně dlouho :lol:
jinak nevim, jestli by se mi chtělo se s tim piplat přímo modelově, spíš bych hledal jednodušší řešení :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 9:34 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Siso: ano je to modelovane
proc sem to neudelal normal mapou?? protoze to treba muze byt model na generovani normal mapy nemyslis???
a jinak je tvuj dotaz docela mimo misu kdyz mas hned v prvnich vetach uvedeno ceho se toto tema tyka :roll: ale jestli ti to z toho nevyznelo dost jasne tak pro tebe extra, jedna se o modeling jako takovy tudis cim vic se toho vymodeluje tim lip a vis proc?? protoze tim procvicuji a udrzuji sve znalosti jen pro upresneni pro tebe :-D

Váca: nee neni to prez displace, v blenderu musis mit danou plochu hodne zahustenou aby to bylo celkem obstojne :-)

Louise Cypher: ooo dekuji :oops: ta hrana neni ale problem :-D jestli se nelibi pozmenim ji nebo na ty srouby pridam subsurf zadny tam myslim neni :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 9:43 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Váca: no nevim kdyz pak vis jak to udelat a mas to spis jako model z kteryho budes dalsi mapy teprv generovat tak je to o doooost jednoduzsi :wink: a myslim ze cas straveny nad model to jest 3 hodiny!!!!! je vic nez dost slusny :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 9:44 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
jen jsem se ptal...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 9:50 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Siso:dyt proto sem ti to take osvetlil :wink: jinak sem ti asi neodpovedel na celou otazku :-) proc sem se k tomu rozhodl protoze priprava kvalitni normal mapy zabere stejny cas jako vymodelovani a nasledne vygenerovani normal mapy :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 10:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Já bych jenom dodal že podle mě je ty nápisy daleko lehčí vymodelovat než se patlat s nějakou mapou. Vždyť ty nápisy a čárky neni žádná práce a pak to jenom ohneš přes křivku a je to :-) :!: Samozřejmě tímhle nemám na mysli že Bumpkin je nějaký amatér a zvládne to každá lama :!: ale nějak jsem měl prostě potřebu to napsat :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 10:22 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Bump: aha :) ale sem si jistej, že jsem to na jednom z tvých kol už viděl :D :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 10:53 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Váca: jj driv sem pouzival displace :-) ale jak rikam zabiralo to vic jak toto reseni a kolikrat to bylo pracnejsi a zahusteni te plochy bylo i kolikrat z jistych uhlu videt :-(

noob: krivka je dosti spatne reseni jednoduzsi je to udelat tak ze prohnuti (vybouleni napisu) udelas prez latici a to nasledne aplikujes a pak pouzijes warp funkci kterou pouzivam i na vzorky :wink: elegantnejsi a dosti rychle reseni a mas stale hodne veci podkontrolou, dalsi dulezita vec je ze musis mit rovnomerne zahusteni modelu napisu aby nebylo pak poznat dana deformace :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: pon črc 12, 2010 11:54 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Bumpkin: jj myslel jsem to nějak tak jak si to psal. Samozřejmě těch způsobů jak ten nápis ohnout je víc tak jsem napsal jen takovej příklad :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Bumpkinova popelnice
PříspěvekNapsal: čtv črc 15, 2010 3:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
PS: Zde je ta stránka s litými kolami, už jsem si vzpomněl :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz