Dakujem Bumpkin, nechapal som preco ked kliknem na blen, ma to stele vrati k tym adresarom, ale uz tomu rozumiem
Kedze sa ucim modelovat podla tutorialov na verzie 2.4 a nizsie, sem-tam narazim na problem. Vacsinou si s poocou trpezliveho hladania v novom UI , alebo googlu poradim, no teraz som narazil na problem. Snazim sa modelovat pomocou krivky a nemozem na to prist ako to dosiahnut vo verzii blendra 2.5.
-ak mam mesh (napriklad circle) a vytvorenu bezierovu krivku v tvare napriklad hadice, kde najdem funkciu, pomocou ktorej ten mesh pretiahnem po krivke aby mi vznikla hadica
-ak mam mesh tube, ktory mam po dlzke rozdeleny subdive na viac casti a chcel by som ho vyformovat do tvaru krivky, napriklad do tvaru uska na hrniec aby ste si vedeli predstavit, da sa to spravit a aku funkciu pouzit
dufam ze vas svojimi laickymi otazkami nezatazujem , no nijakjo som sa k tomu nevedel dopracovat a bol by osm rad ak by mi niekto po lopate vysvetlil ako to s modelovanim pomocou kriviek v tej 2.5 je
dakujem