Právě je ned lis 24, 2024 12:20 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ID MASK
PříspěvekNapsal: stř zář 22, 2010 6:58 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Pouzivam stare verzie blenderu (teda nie 2.5) a narazil som na jeden problem. Pri pouzivani NODu IDMASK mi generuje alfa masku bez antialiasingu co vedie pri postprodukcii k problemom. Neviete nahodou ako vyhladit tu masku v blenderu?

Dik.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ID MASK
PříspěvekNapsal: čtv zář 23, 2010 4:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
vitej do klubu :) bez vyhlazeni je uz ten ID mask vystup (nebo jestli tomu rikas alfa)
kazdopadne todle mne take bude zajimat. kdysi jsem to resil, mel jsem tam nejake vlasovky a bez vyhlazeni se to uplne rozpadlo.
a 2.5 je na tom stejne (aspon zatim). a dodatecna uprava compositem uz tomu nepomuze


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ID MASK
PříspěvekNapsal: čtv zář 23, 2010 4:03 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
No ja som sa prave docital ze 2.5 to uz vyhladuje. Iba vsetky tie stare nie. To som si na 100% isty, pretoze ten vystup na ktory sa pozeram (alfa jak tomu hovoris, ja tomu budem hovorti matte) :) je fakt "kockato-schodiskovy"... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ID MASK
PříspěvekNapsal: čtv zář 23, 2010 6:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
čo tak zrušiť OSA a rendrovať vo vyššom rozlíšení a následne podsamplovať?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ID MASK
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2010 9:34 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
to by teoreticky slo ale prakticky ak renderujem ve 2K by to znamenalo ze by som tu masku musel renderovat v 4K napr. A to musim renderovat uz cely projekt takto. Samotna maska takto spravit nepojde bez toho ze by si najprv nespocital scenu do vyssieho rozliska. A to ani nechcem vidiet aky cas to bude... :) Prave zistujem ale ze u tohoto projektu kde mam tento problem vystaci zatial aj "schodiste". Pekne sa to tam schova.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ID MASK
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2010 10:35 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@Siso: ani 2.5 nevyhlazuje, alespon ne automaticky. A zadny node jsem na to zatim nevidel. Jako ze by se pro NODE typu RenderLayer delal render bez OSA a teprve na vystupu byla OSA.

Ale co jsem se ted dival, tak je IDmaska nejaka nasilena, ve 2.49 si pamatuju, ze vystup vypadal spis jako Render bez osy (jak jsm psal, ze tenci linky se mi rozpadaly).


Přílohy:
ID-test.png
ID-test.png [ 58.18 KiB | Zobrazeno 470 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ID MASK
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2010 10:49 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
Muze byt. Mam ted ale s tym suvisiaci dalsi problem. Nejedna sa totiz len o ID MASK ale aj o veskere vystupy prehnane pres MAP VALUE. Takz epouzitie DEPTH MAPy a VECTOR MAPy je tiez zubkaty. Skor som si to nevsimol az teraz pri nejakych extremnych obrazkoch kde sa to uz v postprodukcii prejavuje. Konkretne teraz, hlba ostrosti. :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ID MASK
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2010 11:12 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
nemam dost casu, ale todle zni jako reseni FSA - Full Sample Anti-aliasing
http://www.blender.org/development/rele ... -features/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ID MASK
PříspěvekNapsal: pát zář 24, 2010 11:22 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 19, 2008 11:11 am
Příspěvky: 1144
Bydliště: Praha
no praveze taky nestiham dnes nejak... :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz