frca: todle je lehce proveditelny prez materialy ;) GLSL
mam takhle napriklad udelany okno u Skody 105 a na nem fejkovany odrazy okoli (ten odraz by byla prave ta podkladova textura)
normalne si vloz do sceny plane dej na nej material u kteryho zapnes Ztransp aby byl potompruhlednej nasledne se prepni do textur buton nacti si texturu kterou chces mit polopruhlednou, prepni se zpet do material butons otevri si zalozku mapTO a parametrem col urci jak moc bude ta textura videt
nasledne si otevri paletku map input a prepni mapovani textur na na UV (samozdrejme to pak mapujes podle predem pripravenych UV koordinatu) a voala co se nedeje mas namapovanou texturu na plane a jeste je polpruhledna
no a pak jen to co sem psal vyse
modelovanymu objektu jen das solid zobrazeni a je to
nic sloziteho pokud budes chtit Blend soubor dej vedet
jeste sem zapomel dodat ze ale musis mit nejaky svetlo ve scene aby to bylo videt ta textura aby si se nelekl