Právě je ned lis 24, 2024 5:46 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Smoke simulation - velikost
PříspěvekNapsal: sob zář 18, 2010 9:28 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
Zdravíčko,
Zkoušel jsem dělat smoke simulation v blenderu 2.54, a dostal sem se k tomu že když mám objekt s vlastností domain a budu ho zvětšovat pomocí scale tak se mi roztáhne i ten smoke vevnitř.
Chci se zeptat jak se dát zvětšiti objekt tak aby smoke měl furt stejnou velikost. Abych mohl využít velký prostor pro jeho simulaci.

Díky všem. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Smoke simulation - velikost
PříspěvekNapsal: sob zář 18, 2010 10:44 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
já bych duplikoval domain objekt a ten bych naparentoval k originálnímu a mělo by to jít.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Smoke simulation - velikost
PříspěvekNapsal: sob zář 18, 2010 12:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
Jo díky, zkusím to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Smoke simulation - velikost
PříspěvekNapsal: pon zář 20, 2010 10:40 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@noob:? pani jo, ty jsi neco takoveho zkousel? diky za info

@boogie:
- v objekt modu upravit velikost podle potreby
- smazat cache (nejlepe tim, ze zmenis resolution a pak vratis zpatny, tim se obsah slozky vymaze a nebudes riskovat, ze se jeden z frame neprepise)
- spustit znova zapikani.

- u rozliseni si nejsem moc jisty, ale mam pocit, ze hodnota rozliseni je pocitana do krychle, takze ikdyz je objekt kvadr, tak texturu pocita do krychle z nejdelsi strany.
A hlavne, kdyz mas napr. u vychozi krychle rozliseni 32 (s dimenzi 2 jednotky) a krychly udelas jednou tak vetsi (tedy 4 jednotky) musis myslim rozliseni prepocitat na 32*2*2 (ale to si radeji nekde over, na cgtuts to myslim bylo)

edit: tak to bude asi jen 32*2
(aspon podle toho co jsem zkousel, budu muset znova projet ten tut urcite tam pocitali i s tretim rozmerem u rozliseni, ted mi neni jasne proc)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Smoke simulation - velikost
PříspěvekNapsal: čtv zář 30, 2010 6:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte zář 08, 2009 7:26 pm
Příspěvky: 312
vklidu : Tak jsem se podíval na cgtutplus, a už mi to funguje jak má.
Díky moc za radu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz