Právě je stř lis 27, 2024 5:33 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 128 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 8:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
jako není to Å¡patny, možná to bude tim že nejsem buhvi jakej programator, ale příjde mě blbost psat kvuli tak jednoduche veci takovej složitej script. ja osobne bych stejnou funkci dokazal s par logic bricks a jednim scriptem co bude mit pár řádků, tohle zbytečně bere vykon ktrej potřebuju jinde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 31, 2009 10:50 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Ako najskor som si vravel ze sa ppk hned zastanem, ale ten skript je fakt asi zbytocne nabuchany na to co dokaze. Pravdou ale je Johny.D ze ak budes robit komplikovanejsie veci, co taka rozsiahla hra potrebuje, je lepsie riesit co najviac veci cez skript a vyhybat sa co najviac logick bricks.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 01, 2009 5:20 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
ja bych to tahy zvladl pres logiku ale skriptem je to podle me lepsi ptotoze ta logika je pak takova dost neprehledna ale taky je pravda ze sem ten skript nohl napsat jednodusi ale taky je pravda ze zrovna tenhle skript toho vykonu zas tak moc nezere na mem duronu1.4 jede kolem 55 fps a to se da skousnout
mimochodem dnes nad ranem sem zacal robit toho bot-panaka zatim je docela retardovany ale uz ma armaturu s hitboxy takze aspon muze dostavat realisticky damage(myslim ze kdys dostane ranu do ruky tak mu to ubere min nez do hrudi)

EDIT: obavam se ze doslo k omylu... s tou vezickou! neakym zahadnym spusobem se mi povedlo smazat kulku s toho blendu, ted uz je vsecko v poradku... a pridal sem i zed adresa je stejna...

eDIT2:

no tak mam tu jednoho panaka ma hitboxy kdyz nahodne chodi po mape tak ihyba pred zdmi a kdyz potha hrace tak strili a dela ukroky asi si tam budes muset dat jinou armaturu s touhle se to dost seka... muzou za to ik solvery...
http://ppk.hustej.net/bot.py.blend


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 19, 2009 4:48 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
ppk píše:
ja bych to tahy zvladl pres logiku ale skriptem je to podle me lepsi ptotoze ta logika je pak takova dost neprehledna ale taky je pravda ze sem ten skript nohl napsat jednodusi ale taky je pravda ze zrovna tenhle skript toho vykonu zas tak moc nezere na mem duronu1.4 jede kolem 55 fps a to se da skousnout
mimochodem dnes nad ranem sem zacal robit toho bot-panaka zatim je docela retardovany ale uz ma armaturu s hitboxy takze aspon muze dostavat realisticky damage(myslim ze kdys dostane ranu do ruky tak mu to ubere min nez do hrudi)

EDIT: obavam se ze doslo k omylu... s tou vezickou! neakym zahadnym spusobem se mi povedlo smazat kulku s toho blendu, ted uz je vsecko v poradku... a pridal sem i zed adresa je stejna...

eDIT2:

no tak mam tu jednoho panaka ma hitboxy kdyz nahodne chodi po mape tak ihyba pred zdmi a kdyz potha hrace tak strili a dela ukroky asi si tam budes muset dat jinou armaturu s touhle se to dost seka... muzou za to ik solvery...
http://ppk.hustej.net/bot.py.blend


Johny, vsiml sis toho ^ :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 19, 2009 5:46 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
nejak me to uniklo mam ted malo casu tak sry..
jinak mrknul jsem na to a musim rict ze dobry i kdyz par veci nechapu. jen mam strach ze to bude hodne spomalovat hru ve vetsim poctu nepratel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv dub 23, 2009 6:18 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob dub 26, 2008 7:44 am
Příspěvky: 116
Bydliště: Hrde mesto Krnov
no jak sem rikal kdyz das pric ik solvery s armatury a budes to animovat rucne tak to pojede o moc rychleji protoze to ty iik zerou tolik vykonu protoze ta armatura je slozita dost a stejne ma na p*u paze no a nema jeste zekostenou hlavu ale nohy a dlane jsou dobry.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: StarGate - SGC (realtime model)
PříspěvekNapsal: pát led 08, 2010 1:30 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Kdo by chtěl všechny zdrojáky téhle zatím nedodělané hry má možnost si je stáhnout.
Je to složka se hrou co mám v počítači, takže kromě blendů jsou tam i různy podklady a tak.

http://uloz.to/3169792/2006-2009-alianc ... native.rar


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: StarGate - SGC (realtime model)
PříspěvekNapsal: úte zář 28, 2010 7:54 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Na začátku svého příspěvku musím napsat, že je čistě agitační a náborový. Pokud víte, že nemáte zájem o tvorbu této hry, můžete přestat číst a ušetřit si čas (budu se totiž rozepisovat obšírněji).

Všichni uživatele tohoto fora, kteří jsou registrování byť i jen pár měsíců, si jistě všimli, že zhruba jednou za 2 měsíce se objeví někdo (většinou úplný nováček), kdo se pouští do tvorby nové hry a žádá ostatní, aby se k němu přidali. Nejednou je za účast na projektu slibovaná finanční odměna. :-)
Drtivá většina těchto her skončí dřív, než vůbec začne její vývoj. Vždy si pak říkám, proč se tito lidé jednou nespojí, nehodí za hlavu své vysněné projekty a nezačnou pracovat na nějaké společné hře – šance na dokončení by se aspoň neblížila nule.

Někdy před prázdninami jsem zatoužil získat nějaké zkušenosti s tvorbou hry (prostě jsem si to chtěl vyzkoušet). S ohledem na výše napsané jsem ani nepomyslel na vlastní projekt a rovnou prošel toto forum a hledal tým, ke kterému se zkusím připojit.
Hledání to nebylo nijak těžké a brzy bylo jasné, že šanci na dokončení imho mají (pokud vůbec) jen dvě záležitosti. Eleventh a tato Hvězdná brána. A protože u Eleventh nasadil Alfisko se svým městem laťku nehorázně vysoko a jeho dokončení je imho ještě víc v nedohlednu, oslovil jsem Johnyho.D a domluvili jsme se, že se mu pokusím udělat grafiku jednoho levelu.

Teď se konečně dostávám k jádru svého příspěvku. Práce je to pekelná a zdlouhavá a již plně chápu Johnyho frustraci z toho, že není šance to někdy dodělat. Přitom je to velká škoda, protože má vlastně hotové celé zázemí hry, včetně AI nepřátel (tam mu tuším pomohl zgerbi). Zbývá jen udělat levely.Viděl jsem i hromadu grafické práce -modelů, nástřely levelů, bohužel téměř vše někdo započal a nedodělal.

Proto se ptám všech, kteří si sami doma kutí nějaké hry bez reálné šance je dotáhnout do konce - není čas spojit síly a aspoň se pokusit něco konečně dokončit?! Nenajde se tu pár jedinců, kteří by byli ochotni Johnymu nezištně pomoci? Neštve vás taky, že tu toho vzniká na poli BGE tolik, ale žádný z velkých projektů se nikdy nepodařilo dodělat?

Snad někdo zareaguje a ozve se. (A snad nebude Johnymu vadit, že tu tohle píšu. Nekonzultoval jsem to s ním. :-D Ale vím, že již dříve o pomoc v tomto tématu prosil, bohužel bez odezvy.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: StarGate - SGC (realtime model)
PříspěvekNapsal: stř zář 29, 2010 11:03 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Môžem pomôcť so skriptami.

No ono s veľkými projektami je to tak že BGE na to nieje moc stavaný.
Metal Air doplatil na to že tento engine nestačil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: StarGate - SGC (realtime model)
PříspěvekNapsal: stř zář 29, 2010 11:06 am 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 15, 2008 2:50 pm
Příspěvky: 244
Bydliště: áno
Smrq, mozno nastal cas uvolnit hru pod gpl(lgpl) licenciou a dat ju na net do nejakeho repozitara. Som si isty ze bi sa niektori zapojili... mozno aj ja.
Zgerbiak a o bge bych sa nebal, doba pokrocila.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: StarGate - SGC (realtime model)
PříspěvekNapsal: stř zář 29, 2010 11:19 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Bigbob píše:
Zgerbiak a o bge bych sa nebal, doba pokrocila.

To hej, ale doba pokročila aj pre ostatné engines. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: StarGate - SGC (realtime model)
PříspěvekNapsal: stř zář 29, 2010 11:05 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
engines ja tady ale moc neresim, protoze do teto stranky veci moc nevidim. jen vim, ze johny to ma (pry) cele pripravene a potrebuje jen dodelat modely a grafiku jednotlivych levelu. pokud by potreboval s necim pomoci v oblasti scriptu a enginu, necht se ozve sam (ostatne, zgerbiaku, predpokladam, ze ty jsi o tomto projektu docela informovany. spolu jste toho jiz delali pomerne dost, ne?)

ma agitace se tykala tvorby kol. do toho se nekdo nemate chut pustit?

(skoda, ze johny je ted nekde v cizine a ne uplne na prijmu, jiste by taky pripsal nejake podrobnosti.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: StarGate - SGC (realtime model)
PříspěvekNapsal: čtv zář 30, 2010 10:18 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
smrq píše:
(ostatne, zgerbiaku, predpokladam, ze ty jsi o tomto projektu docela informovany. spolu jste toho jiz delali pomerne dost, ne?)

Robili sme toho dosť to je pravda, ale toto je Johnyho projekt. Neviem či tam je niečo čo som robil ja. Je to už dávno, kto si to má pamätať... :-D
Ide o to že nie každé riešenie ktoré je dobré pre mňa je dobré aj pre iných :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: StarGate - SGC (realtime model)
PříspěvekNapsal: čtv zář 30, 2010 8:39 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
vcera se mi podarilo johnyho chytit na icq a tvrdil, ze to na bge bude slapat v pohode. :) je pry rozhodnuty to dodelat za kazdou cenu. imho je to dobre, pokud se to podari dodelat, bude to treba inspirativni pro jine. takze za nejakych deset let se urcite dockame. :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: StarGate - SGC (realtime model)
PříspěvekNapsal: pát říj 01, 2010 10:30 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
smrq píše:
takze za nejakych deset let se urcite dockame. :-D

To nieje moc vtipné. Ja som stále rozhodnutý spraviť Metal Air a do tých 10 rokov to už nemá ďaleko :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 128 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz