Ja osobne jsem videl pro me absolutne nejlepsi ingame grafiku ve hre Witcher 2. A to nejen po strance velikosti textur a vyuziti geometrie.. ale po umelecke strance.. Hra sice stavi hlavne na pribehu a hratelnosti, ale grafiku ma pro me nejlepsi.
Tady mam zase nejaky progress.. Skalka se mi nechtela delat cela geometrii, tak jsem se rozhodl, ze tam hodim takovej flek s texturou kamenu s parallax mapou.
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Po jeho okrajich (zatim ne vsech) jsem dal normalni pidi kameny z 8 - 32 trianglu a vypada to celkem dobre, takze tuhle cast pro ted nechavam a jen to ted dodelat do zbytku skalky. Asi nakonec vyhodim kere, ty patri jinam a postupem casu tam dodelam mensi jalovce, to by melo vypadat snad dobre. ;-)
A mam na vas mensi otazku, predevsim pro vas pokrocilejsi.. jak byste delali travu pomoci alpha map? Myslim tim usporadani tech planu aby to zabralo co nejmin poly a vypadalo to realne treba i zeshora a z vetsiny stran. Dnes jsem s tim trochu experimentoval, je to videt i na screenech (jsou tam 4 trsy u sebe a 2 po stranach vzadu).. a dostal jsem se asi na 50x50 cm = 8 triangles.
![Obrázek](http://the-eleventh.com/files/images/kameny.preview.jpg)
![Obrázek](http://the-eleventh.com/files/images/standard.preview.jpg)
![Obrázek](http://the-eleventh.com/files/images/AO+wire.preview.jpg)