Jan: no myslis ze zaklady topologie se nedodrzuji na zjednodusenych charakterech??
ach jo... ve hvězdných válkách jsou také ,,zjednodušené,, charaktery (zjednodušení je jen iluze!!!)
topologie musela být zachována kvůli animovaní a dodržení určitých anatomických rysů a to ten tvůj model nedodržuje a to by si měl celkem rychle pochopit...
nikdo se ti neposmívá nikdo tě neuráží... všichni se ti snaží pomoct ale nevidí žádný náznak kde by si využil aspoň jeden link který ti sem byl poslán....
tím že se tu zeptáš nebo sem vystavíš svou praci tak očekáváš reakce komuniti a ne vždy se ti musí dostavit jen té kladné....
uplně přesně se dopouštíš u svého modelu této chyby
nevíš prostě jak ty loopy rozdělit ktery je ještě použít na ústa a který už na bradu a nos....
zadej si aspoň do google heslo human head topology a uvidíš kolik ti toho vyjede... uvidíš tam hlavně ukázky hlav na kterých bude demonstrováno jak rozdělovat řady fejsů (oční, nosní, ústní dutina atd...) to je první krok!! druhý je studovat anatomii aby si do toho pak mohl zakomponovat stvalstvo a další věci
nazávěr bych přehodnotil být tebou argument že je to jen jednoduchý charakter... až uděláš kostku a na ni hodíš texturu s podobným motivem jako je tento:
:) tak může teprve tvrdit že je to zjednodušený charakter