Právě je stř lis 27, 2024 12:41 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 9:19 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon čer 05, 2006 4:17 pm
Příspěvky: 134
Bydliště: Tábor
Bumpkin píše:
smrq: to neni pravda!!! :emo06: nauc se to poradne... oci naopak maji byt skoro v rovine s usima (mam na mysli horni cast jak navazuji k hlave..... nevim jak to lip vysvetlit) aspon tak to pravy hoodne stara policejni metoda :wink: jedna z prvnich ktera se pouzivala, v dobrodružství kriminalistiky ji dobře popisovali :-)

to co ti tam asi vadi je to celo a to ze ma celkem odstaty a ne moc soumerny oblicej ktery je dosti protahly, vetsina lidi kdyz ma protahly oblicej tak je soumerny (horni tvar je skoro steny s tim dolnim... ted myslim obecny tvar)

Tak, tak :wink: :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: úte kvě 25, 2010 11:37 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
Je to pravda, ale toto sa mi fakt páči, proporcie sú riadne ujeté a pôsobí to veľmi zaujímavo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: ned kvě 30, 2010 3:07 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Citace:
to neni pravda!!! nauc se to poradne... oci naopak maji byt skoro v rovine s usima (mam na mysli horni cast jak navazuji k hlave..... nevim jak to lip vysvetlit) aspon tak to pravy hoodne stara policejni metoda jedna z prvnich ktera se pouzivala, v dobrodružství kriminalistiky ji dobře popisovali
bumpkine, nerad se pru, ale mam pravdu. 8-) studium anatomie (vytvarnicke) a stvoreni asi 4 stovek portretu (kresby, malby a hlinene hlavy) behem studia mi jsou dukazem. ocni bulva je u 95% lidi zhruba v polovine vysky hlavy.

nicmene to nevylucuje to, co jsi napsal ty. ba naopak - obe tvrzeni jsou spravna. (nevim, proc si myslis opak.)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2012 11:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Tak po dlouhé době něco nahodim neni to teda v blenderu tak doufam že nevadí. Dělal sem an tom zhruba 10 hodin. Base mesh je z maxe čistě tělo zbytek je v zetku.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2012 12:10 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
hmm... na tomhle je videt poradny kus prace. kvlitni prace.
mam jen jeden navrh a jednu pripominku.
* neudelas mu nejaky opasek? imho by to vypadalo lepe.
* proc ma na solaru tak velky dulek? je to jamka jakoby na nem chteli hrat kulicky. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2012 7:27 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Prosím wireframe :wub:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2012 7:32 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
noob: precetl jsi si jak to delal?? ja jen ze je to sculpt ve zbrushi tudis ukazat wirfram base meshe by ti byl uplne k nicemu ;) :wink:

to co pak udelas v Ztku (zbrushi) pak zapejkas ve forme mapingu prave na ten zakladni base model kterej jde do hry, to je prvni způsob
jako druhej se pak dela to ze nejdriv vyskulptujes postavu a az pak pouzijes retopo na model....

pripadne pouzijes kombinaci obou postupu..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2012 7:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Tak mě by zajímal i ten base mesh, sculptovat moc neumim tak mě zajímalo jak je potřeba vymáknutej base mesh aby se pak dal dobře prosculptovat, o to mi šlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2012 8:14 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
noob: no pokud o tom nemas ani poradne predstavu tak bych doporucil aby si navstivil nejake stranky o sculptovani aby si pochopil o cem mluvim...
dnes muzes mit i base mesh jen kostku ( v XHNove pripade je to postava ze hry, zakladni animovatelna postava, v jeho pripade ji jen zrobustnel aby vypadala ze je namakana a poupravil hlavu)

nechci mu to tady nejak zanaset dalsi diskuzi, proste otevri google a podivej se na nejaky videa jak se sculptuje, base model je vzdy uvodni model z ktereho se zacina!!

Zbrush
http://www.youtube.com/watch?v=038aNfh4AsY
3Dcoat
http://www.youtube.com/watch?v=nD7M-fVS ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Aizay09N ... re=related
charakter demo reel
http://www.youtube.com/watch?v=jWW_tPqq ... re=related


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2012 8:19 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Ok, dík za vysvětlení.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: čtv led 05, 2012 11:23 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
sorry ze jsem nenapsal mel sem problem s netem.
Jeto jak rikal bump jinak pro zajmavost ukazka to prvni je zpraveny base mesh do finalni low poly podoby pro hru to druhy je base mesh se kterym sem zacinal v zetku.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Jinak jamku este upravym a opasek promyslim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: stř led 11, 2012 9:39 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 29, 2009 1:07 pm
Příspěvky: 73
Bydliště: Břeclav
samozrejme nadhera a tak.. vsak to znas :lol:
obdivuju lidi, co tohle dokazou. muzu se zeprat, co jsi pouzival za brushe?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: čtv led 12, 2012 11:01 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
bRezak píše:
samozrejme nadhera a tak.. vsak to znas :lol:
obdivuju lidi, co tohle dokazou. muzu se zeprat, co jsi pouzival za brushe?

standard, move topological, clay, clay tubes, slash, pinch, trim dinamic nejcasteji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: pon led 16, 2012 4:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
Jo zapomel jsem zminit ze jsem to mel jako individualni projektik do skoli tak to trosku spechalo a musl sem to dat do nake formy aby to jaks taks vypadalo tady posilam ukazku z unreal enginu.
Obrázek

Uploaded with ImageShack.us


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: X_H_N
PříspěvekNapsal: stř led 18, 2012 11:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Nie je to spatne, je vidiet kus práce. Ale dost to zrazaju chyby v anatomii, narychlo urobene textury a samotny koncept charakteru tiez nie je dorieseny. Je poznat ze nastroje ovladas, len to chce viac maknut. A na prezentaciu by si mohol skusit nejaku lepsiu pozu.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz