Právě je pát lis 01, 2024 6:30 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2012 12:07 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
První pokus o vizualizaci interiéru.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2012 1:50 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
:emo17: :emo17:
Jen ty bílé "kamna" jsou divné, jako by byl z porcelánu.. A přemýšlím na d tím, jestli se tam vůbec hodí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2012 2:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Jsou trochu zvláštní :-)
Tedy je předloha podle které jsem to dělal.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2012 2:38 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Nejvíc by to chtělo upravit ty trámy, za 1. opakující se textura 2. Ta textura nepřipomíná staré trámy 3. chtělo by to použít hodně silnou nor mapu nebo to udělat přes displace modifier. Potom bych ten "komín" nedělal podle předlohy, ta trubka to strašně hyzdí, divim se že to takhle někdo doopravdy udělal :-). Udělal bych tam zděnej komínek a nebo bych ho uplně zrušil jako že je ve zdi. Jinak je to docela v poho. V čem je render?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2012 4:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Tedy na tom jsem si trochu vylámal zuby na texturách. Na těch trámech je ten nedostatek vidět nejvíce. Chtěl jsem sám pro sebe dodržet určitý termín dokončení, tak nedokonalosti tam bohužel jsem. S tím zazděným komínkem by to mohlo vypadat zajímavěji, to máš pravdu :-)
Renderováno to je v Cycles.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2012 5:23 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Na termín kašli. Trámy unwrapni. Na cgtextures si najdi seamless texturu starýho trámu (léta musejí být podélně, např. http://cgtextures.com/texview.php?id=36869&PHPSESSID=lr43skumk030l6lu9n7l6p4mu3) a otexturuj třeba dva, každej jinak a pak je nakopíruj (nebo můžeš klidně každej zvlášť, nebo orotovat) no a pak si z tý textury vygeneruj normálovku a displace. Určitě to bude vypadat o dost líp...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: ned čer 03, 2012 7:33 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Příští víkend se k tomu vrátím ;-) :-) díky za nápady a podněty.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2012 6:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Je to fakt, ty trámy vypadají spíš jako oplesnivělý plast, než jako dříví - proč sis na to jednoduše nemapnul texturu přímo z té předlohy? :wink: Jinak ale krásné...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: úte čer 05, 2012 8:57 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
Jergon píše:
Je to fakt, ty trámy vypadají spíš jako oplesnivělý plast, než jako dříví - proč sis na to jednoduše nemapnul texturu přímo z té předlohy? :wink: Jinak ale krásné...

Jergon:prosímtě neraď když nemáš zkušenosti s tím co druzí dělají.... samozřejmě, že by to z té fotky namapovat šlo, ale to není podlé mého názoru vůbec dobrá cesta.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2012 1:36 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
já bych v tuhle chvíli nehodnotil textury, ale spíše velikosti :-)
u renderu mi vůbec nesedí měřítko, chápu že dost zkresluje ohnisko kamery ale i tak je to celkem dost veliké :-)
mrkni jen na poměr zásuvek vůči lemu na zdi co je okolo pracovní plochy, nebo vůči skříńce.
Tvé zásuvky zabírají jednu třetinu šířky skříńky na obrázku zabírají sotva jednu pětinu :-)
prkénka mají tloušťku skoro třech pracovních desek.

nesedí mi ani ta šířka těch kamen, dvířka jsou na předloze blíže u sebe v a jsou celá užší a subtylnější na předloze :-)

zkus to poladit a více si věci přeměř.
Dost často si zvolím oběkt (nebo kus nábyku) a ten vymodeluju a následně ho poměřuju vůči ostatním objektům či částem, viz ten popis zásuvek :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2012 4:08 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Máš pravdu.
Původně jsem chtěl využít addon BLAM po rekostrukci objektů z pohledu kamery. S ním jsem ale moc nepochodil. Odhadlo to nějakou ohniskovou vzdálenost, ale když jsem podle toho modeloval, tak rozměry byli dost prapodivné. Poměry stran neseděly atp. Tak jsem pokračoval s tím že jsem si změřil standardní výšku kuchyňské linky a rozměry našeho sporáku a z toho jsem se snažil vycházet. Ale nakonec jsem skončil s tím že jsem většinu věcí dělal odhadem, protože když jsem to dělal podle reálné velikosti v centimetrech, tak skrze kameru to vypadalo prazvláštně. Takže zase zajímavé a cenné zkušenosti :-).
Díky za zhodnocení. O víkendu jak budu upravovat textury tak ještě předělám i velikosti objektů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: stř čer 06, 2012 5:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Jinak tento týden jsem se znovu pustil do modelování auta. Teďka je to pro mě docela výzva. Hlavně se snažím zaměřit na funkční topologii a zase se naučit něco nového. Vybral jsem si Subárku Impreza WRX STI 2008.

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: čtv čer 07, 2012 2:48 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
auto si si vybral celkem dost složité na modelování :-)
ale koukam že by to nemuselo dopadnout zas tak zle :wink:

každopádně zatím v tolpologii nevidím žádný zásadní problém, jediné co mi nesedí je tvar napojení světla na na blatník, ty tam máš bouli ve skutečnosti je to rovná plocha a žádná boule tam není (krásně to bije do očí na tom jakoby clay renderu)
http://www.netcarshow.com/subaru/2008-i ... per_03.htm
http://www.netcarshow.com/subaru/2008-i ... per_01.htm
http://www.netcarshow.com/subaru/2008-i ... per_05.htm
druhou chybku kterou vidím je ve tvaru toho sání na kapotě, neni tam jen díra, prolisy začínají už na kapotě a pokračují právě na tu díru
http://www.netcarshow.com/subaru/2008-i ... per_05.htm

to je zatím vše co mě bacilo do očí ;)
každopádně takovéto detaily přidávají na reálnějším vzezření :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: čtv čer 07, 2012 9:07 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Todle auto mám moc rád a tak jsem řekl že to bude dobrý úkol při kterém se posunu o kousek dál. Je pravda že docela dost času trávím nad tím, že si říkám jak to sakra dát všechno dohromady aby to nějak vypadalo, ale zatím to jde docela dobře. Moc děkuju za postřehy. S těch referenčních fotek co jsem si sehnal, jsem si pořád nebyl jistý, jaký tvar je v tom místě světlomet - blatník. Určitě opravím a na kapotě taky zapracuju. Tedy je dnešní progress. Okna a přechod zadních dveří na zadní blatník zatím neprošel procesem dolaďování, tak tam je vidět chyb najvíce.

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: alimansan wip
PříspěvekNapsal: pon čer 11, 2012 8:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Tak jsem slovo nedodržel a k opravě proporcí a trámů jsem se nedostal. Omluvou mi snad trochu bude že jsem pracoval na autě :-) Až se naskytne čas, tak se k tomu pokusím vrátit. Je to napsáno v pořadníku :-D. Jinak tedy je ukázka postupu práce na Subárce. Většina větších částí je hotová, teď zbývá dodělat detaily a budu se moct pustit do materiálů a renderingu.
Bumpkin: prolisy na kapotě jsem se tam pokusil zakomponovat, aniž by to rozhasilo zbytek modelu, tak snad se to nějak povedlo. U toho světlometu jsem to narovnal, ale v tomto případě taky možná trochu mate ten matcap materiál, který se chová v závislosti na normálech modelu. To je důvod proč to stále vypadá trochu vybouleně.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 97 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz