Právě je stř lis 27, 2024 11:25 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte dub 09, 2013 3:27 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
dneska jsem si zkusil větší detail města :)

Obrázek

tady je rychlonáhled ... pokud vás napadnou připomínky, sypte je sem ať to opravím na final, dík


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte dub 09, 2013 4:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Jak děláš ten efekt slunce jak je v tom videu? To je postproces? Máš kdyžtak nějakej zdroj kde by se to dalo nastudovat?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: úte dub 09, 2013 7:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Neviem ci to je DOF alebo co ale nedava to moc zmysel to tam mat. DOF sa hodi na nejake makro alebo na nieco co je blizko kamery ale urcite nie tu...skor to vyzera ako keby si nieco skryval (nekvalitu travy?)
taktiez by som ubral z chromatic aberations, ale inac sa mi to paci :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř dub 10, 2013 10:23 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
noob píše:
Jak děláš ten efekt slunce jak je v tom videu? To je postproces? Máš kdyžtak nějakej zdroj kde by se to dalo nastudovat?


Zdravím, na internetu je spousty tutoriálů a zkušebních rigů, jak docílit "lens flare" efektu přímo v blendru http://www.blendswap.com/blends/view/27073 např.
Já ale raději kompozituji až v Aftrech, kde existuje skvělý plugin jen na odlesky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř dub 10, 2013 10:25 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Paul 68 Rageous píše:
Neviem ci to je DOF alebo co ale nedava to moc zmysel to tam mat. DOF sa hodi na nejake makro alebo na nieco co je blizko kamery ale urcite nie tu...skor to vyzera ako keby si nieco skryval (nekvalitu travy?)
taktiez by som ubral z chromatic aberations, ale inac sa mi to paci :-)


Dík, máš naprostou pravdu. Hraji si s DOF v cycles u kamery, ale zřejmě jsem ještě nenašel správné hodnoty - asi se na to vyprdnu. Scéna se rendruje poměrně dlouho díky její extrémní roloze a tak se nedá moc experimentovat. S aberací taky souhlasím, už jsem to trošku vyvážil, zítra pošlu kvalitnější náhled.

ještě jednou díky moc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř dub 10, 2013 11:29 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Darkfejzr píše:
Paul 68 Rageous píše:
Neviem ci to je DOF alebo co ale nedava to moc zmysel to tam mat. DOF sa hodi na nejake makro alebo na nieco co je blizko kamery ale urcite nie tu...skor to vyzera ako keby si nieco skryval (nekvalitu travy?)
taktiez by som ubral z chromatic aberations, ale inac sa mi to paci :-)


Dík, máš naprostou pravdu. Hraji si s DOF v cycles u kamery, ale zřejmě jsem ještě nenašel správné hodnoty - asi se na to vyprdnu. Scéna se rendruje poměrně dlouho díky její extrémní roloze a tak se nedá moc experimentovat. S aberací taky souhlasím, už jsem to trošku vyvážil, zítra pošlu kvalitnější náhled.

ještě jednou díky moc.


aberace je blbost. není to nic hezkýho, každej fotograf by dal bůhvíco za to, aby ji ve svých fotkách neměl, a ty ji tam cpeš takovym nestydatym způsobem :)

k tomu dofu. pokud máš pomalej náhled, snadno to vyřešíš tím, že všechny materiály nahradíš materiálem typu emission, kterej se renderuje dostatečně rychle, aby sis mohl nastavit dof. na obrázku můžeš zjistit, jak na to :) Ten materiál ještě můžeš vylepšit, aby bylo jasný co je blízko, co je daleko, můžeš tam dát i nějakou texturu, možnosti jsou neomezený :) tohle je jen základní příklad...


Přílohy:
DOF_nastaveni.jpg
DOF_nastaveni.jpg [ 113.8 KiB | Zobrazeno 4984 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř dub 10, 2013 3:31 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Dík za super trik, ještě aby se nemusela počítat ta geometrie :-D

Marek píše:
Darkfejzr píše:
Paul 68 Rageous píše:
Neviem ci to je DOF alebo co ale nedava to moc zmysel to tam mat. DOF sa hodi na nejake makro alebo na nieco co je blizko kamery ale urcite nie tu...skor to vyzera ako keby si nieco skryval (nekvalitu travy?)
taktiez by som ubral z chromatic aberations, ale inac sa mi to paci :-)


Dík, máš naprostou pravdu. Hraji si s DOF v cycles u kamery, ale zřejmě jsem ještě nenašel správné hodnoty - asi se na to vyprdnu. Scéna se rendruje poměrně dlouho díky její extrémní roloze a tak se nedá moc experimentovat. S aberací taky souhlasím, už jsem to trošku vyvážil, zítra pošlu kvalitnější náhled.

ještě jednou díky moc.


aberace je blbost. není to nic hezkýho, každej fotograf by dal bůhvíco za to, aby ji ve svých fotkách neměl, a ty ji tam cpeš takovym nestydatym způsobem :)

k tomu dofu. pokud máš pomalej náhled, snadno to vyřešíš tím, že všechny materiály nahradíš materiálem typu emission, kterej se renderuje dostatečně rychle, aby sis mohl nastavit dof. na obrázku můžeš zjistit, jak na to :) Ten materiál ještě můžeš vylepšit, aby bylo jasný co je blízko, co je daleko, můžeš tam dát i nějakou texturu, možnosti jsou neomezený :) tohle je jen základní příklad...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: stř dub 10, 2013 4:52 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Citace:
Zdravím, na internetu je spousty tutoriálů a zkušebních rigů, jak docílit "lens flare" efektu přímo v blendru http://www.blendswap.com/blends/view/27073 např.
Já ale raději kompozituji až v Aftrech, kde existuje skvělý plugin jen na odlesky.


Měl jsem na mysli to když je tam pohled přímo do slunce, tak je tam taková oslňující záře jakoby tech paprsků...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát dub 12, 2013 9:04 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
to je ten AE plugin (OF + Shine) plus trochu glow


Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát dub 12, 2013 12:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
dovolil som si spravit maly postpro, ak by som siel po fotorealizme, tak asi by to bolo menej kontrastne, viac desaturovane, a slnko zltsie, tvoja scena vyzera ako o 8 rano ked je este vsetko take modre a prazdne, ale tiene dokazuju ze uz je aspon 10 hodin a uz je celkom teplo a slnecne luce su zlte, neviem ako to vysvetlit inac, hadam pochopis ^^ takze som pridal aj jemny zlty filter, no to asi nebude spravne takze by to trebalo nastavit priamo na tom tvojom svetle v scene
https://dl.dropboxusercontent.com/u/628 ... ground.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát kvě 17, 2013 9:37 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
Zdravím všechny blendaře!

Je známo, že se člověk pořád učí a některé věci by dělal později jinak, lépe -
mám problém s každou prací starší měsíc a proto jsem v rámci tvorby tiskovin zas vše předělal a asi ještě několikrát předělám :)
Obrázek
Obrázek


Ale teď trochu vážněji - s kamarádem experimentujeme v unity s kinektem a vytváříme experimentální hru, která si hraje se zobrazením reality a vidíte svět v energiích.

Snažím se teď udělat motion texturu stromu, kdy particly procházejí od kořenů až po korunu a tvoří tak cílený tvar. Mám však problém se sílami větru ...potřeboval bych tu spodní v určité výšce omezit ....abych docílil lepšího tvaru ....však se podívejte sami.

Obrázek
Obrázek

blend file
https://dl.dropboxusercontent.com/u/14149104/FOOLS5/tree.blend

kdyby Vás něco napadlo, vím že jste hlavy, byl bych neskonale vděčen


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: pát kvě 17, 2013 1:50 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Jenom krátce: vítr má možnost nastavení Clamp - tzn. že působí jen v určité vzdálenosti, to by mělo pomoct...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: sob kvě 18, 2013 8:52 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte dub 05, 2011 2:36 pm
Příspěvky: 138
Bydliště: Zlín
dík, clamp jsem přesně nenašel ..je tam jakési nastavení min a max velikosti, ale to způsobí jen to, že particly uvíznou v přesné výšce a neklesají přirozeně gravitací dolů :-(

update: na něco jsem přišel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: ned kvě 19, 2013 9:44 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Tak jsem se na to koukal a není mi uplně jasný, čeho přesně chceš dosáhnout. Jedna věc, která by ti mohla pomoct je vypnutí gravitace (záložka World) a taky by se ti mohlo hodit tohle:
Vložíš objekt (třeba Cube) v záložce physics zapneš collision a zaškrtneš kill particles. Když nějaká částice narazí do toho objektu, zemře...

Asi jsem ti moc nepomohl, ale co už :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: DARKFEJZR WIP
PříspěvekNapsal: čtv čer 27, 2013 12:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
Darkfejzr píše:
Obrázek


Gratuluji ... pěkná makačka :)

Jen co mne opět nabralo, je ten "2point render", což není nic proti tobě, jenom tomu typu zobrazení pořád nemohu přijít na chuť.
Už mi to připadá jako profesní mor - zobrazovat všechny vertikály paralelně.
Proč by měly jít vertikály s hranou papíru?
Pro mne to jsou "popcornový kýble".

Jak může mít přímo autor zájem, budovu koncipovanou jako blok, prezentovat jako "trychtýř".
Nevím jestli by Karfíka nejeblo.
Budova nejen že vypadá v základech užší než u střechy, ale navíc to vypadá, že patro pod střechou má výšku stropu dvojnásobek oproti přízemí.

Nic proti svislicím, ale ať je pak objekt snímaný z výškového středu ... todle pořád nějak nedávám :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz