Právě je čtv úno 20, 2025 6:38 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: problém s camerou
PříspěvekNapsal: sob pro 17, 2005 1:59 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 08, 2005 7:16 pm
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
I need help. mám velkej problém mám udělanou scénu s hrou a když se na ni kouknu třeba ze zhora num7 nebo ze předu num1 tak je všechno OK a je všechno vidět.Ale když na tu scenu kouknu přes kameru tak některý objekty zmizej.fakt si stim nevim rady :cry: :cry: :cry:


Naposledy upravil lukas dne sob pro 17, 2005 2:55 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 17, 2005 2:34 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Asi tam máš na kamere nastavenú veľkú vzdialenosť odkadial začína vidieť. myslim že sa to volá "clip sta" nastav to na najmenšie...
Neviem či to bude tým lebo som to nestiahol...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob pro 17, 2005 2:56 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 08, 2005 7:16 pm
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha
dobrý díky už to fachá :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 19, 2006 5:39 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Potreboval bych pomoct,mam podobny problem:kdyz spustim hru(PKEY) tak se mi v pohledu kamerou vetsina objektu nezobrazuji ale kdyz si dam pohled z pudorysu(num.7) tak treba videt jsou.A pritom mam nastavenou clip sta aj clip end dobre.Tak nevim.Mate nejake tipy cim by to mohlo byt?

Predem diky za pripadne odpovedi :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 19, 2006 6:09 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Tak to netusim.... :? ... moze to byt tym ze ak nemas na objektoch texturu, alebo farbu, alebo su rovnake farby tak sa ti to mozno prelina...(viem je to kravina, ale nic lepsie ma nenapadlo...)
Skus sem hodit .blend...nemusis cele, staci kamera a par objektou...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 20, 2006 5:32 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
jj..uz som na to prisiel. aspon myslim.. skus stlacit alt+s > clear size... mne to pomohlo... Ale to v pripade ak si menil velkost kamery...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 21, 2006 12:24 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
nejsem si jistej jestli je to porad stejnej bug, ale je to mozna tim ze mas vybranou kameru. pokud vybers nejakej jinej objekt a zmacknes p tak to pobezi.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 21, 2006 6:30 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
zgerbiak píše:
jj..uz som na to prisiel. aspon myslim.. skus stlacit alt+s > clear size... mne to pomohlo... Ale to v pripade ak si menil velkost kamery...



Tak clear size mi nepomohlo,jeste vyzkousim to co radi jm.Kazdopadne diky.
Jeste takovy napad:nemusi byt vsechny fejsi Twoside,aby byli videt?Zkousim fejsi nastavit jako Twoside ale nejsem si jisty zda to ma vliv.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř úno 22, 2006 12:56 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
two side ma smysl jen ve chvili pokud chces videt obe strany fejsu.
idealni priklad je strom a listy. nebudes prece texturovat obe strany listu das proste twosides.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 01, 2006 1:17 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Tak uz sem to konecne jakztakz vyresil.Samotne Clear Size kamery nepomohlo,ale bylo taky potreba.Hlavne mi pomohlo prepocitani normal ven : ctrl+n.Jeste sem misto Opaque nastavil Add.Proceduralni textury se pri spusteni hry docela zobrazuji dobre az na to ze terba textura dreva postrada ty letokruhy,je to jakoby slite.
Nevite jak by se to dalo nastavit ?
Nejvetsi problem ale mam s bitmapovyma texturama,ty se nezobrazuji vubec,jen nejaka zakladni barva.Kdyz sem nastavil ve face modu vsem fejsum tlacitko Tex(ktere vykresluje fejsy s texturou) a take tlacitko Text(ktere povoluje bitmapove textury), tak se mi stal dany objekt pruhlednym(treba stena).Nemate nejake tipy cim by to mohlo byt?

Diky moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 01, 2006 11:51 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
pruhlednej muze objekt bejt;
a. add nebo alfa kanal nastavenej na fejs
b. material objektu(blender materials)
c. alfa kanal v ipo IPO, zapnute obcolor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Natoceni normál
PříspěvekNapsal: stř bře 22, 2006 10:15 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Mam prosim jeste jeden problem,ten se tyka natoceni normal.Kdyz dam ctrl+n tak nasmeruju vsechny normaly objektu tak aby smerovali ven.
Ale ja bych potreboval mit natoceni normal u nekterych fejsu jine(treba na druhou stranu,aby se mi ocitali kolize).Jde to nejak udelat?Ja sem na nic neprisel.

Diky moc za pripadne odpovedi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 22, 2006 10:43 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
nevím, jestli to je i pro GB, ale v editačním režimu zvolíš příslušné face, stiskneš mezeru ...najedeš do edit....zvolíš normal ...a vybereš, jestli je chceš dovniř, nebo ven... :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 23, 2006 5:20 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Alebo si oznacis facy stlacis W a das Flip normals :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 23, 2006 9:12 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
zgerbiak píše:
Alebo si oznacis facy stlacis W a das Flip normals :wink:


Jo to bylo ono.Diky moc :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz