Právě je sob lis 23, 2024 11:19 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kde se nachází volba S-Mesh
PříspěvekNapsal: sob srp 07, 2004 7:36 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Teďka jsem projížděl znova některé tutoriály, a vzpoměl jsem si že funkci S-Mesh(tak byla nazvána) jsem ve svém krátkém životě neviděl.

Kdepak se v Blenderu v Edit Buttons schovává?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 07, 2004 9:06 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 18, 2004 2:11 pm
Příspěvky: 843
Bydliště: Košice
S-mesh najdes ak v editacnom mode stlacis w a vyberies smooth. V edit buttons to je v kolonke Mesh tools.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob srp 07, 2004 9:21 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Ak si dobre pamätám, S-Mesh bol pôvodný Subdivision Surface, k tomu pribudol Catmull-Clark, takže sú teraz k dispozícii obe metódy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kde se nachází volba S-Mesh
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2004 1:45 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
G_Taurus píše:
Teďka jsem projížděl znova některé tutoriály, a vzpoměl jsem si že funkci S-Mesh(tak byla nazvána) jsem ve svém krátkém životě neviděl.

Kdepak se v Blenderu v Edit Buttons schovává?


Ash už v podstatě odpověděl, tak si to dovolám jenom upřesnit:
S-mesh od verze 2.20 v Blenderu není a objevilo se až zase ve verzi tuším 2.31 (plus minus) jako jedna z voleb sub surface algoritmu. Nové tlačítko se jmenuje SubSurf a najdeš ho v paletce Mesh v Edit Buttons (F9). Hned napravo vedle něj je pak tlačítko s pop up menu, kde si vybíráš ty dva algoritmy jak o nich Ash psal- Catmung Clark a Simple Subdivide. Ten druhý je původní S-mesh :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kde se nachází volba S-Mesh
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2004 6:20 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
tol píše:
Ash už v podstatě odpověděl, tak si to dovolám jenom upřesnit:
S-mesh od verze 2.20 v Blenderu není a objevilo se až zase ve verzi tuším 2.31 (plus minus) jako jedna z voleb sub surface algoritmu. Nové tlačítko se jmenuje SubSurf a najdeš ho v paletce Mesh v Edit Buttons (F9). Hned napravo vedle něj je pak tlačítko s pop up menu, kde si vybíráš ty dva algoritmy jak o nich Ash psal- Catmung Clark a Simple Subdivide. Ten druhý je původní S-mesh :)


A je nějáká výhoda toho Simple Subdivide oproti Catmung Clark?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kde se nachází volba S-Mesh
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2004 6:22 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
[quote="G_Taurus"
A je nějáká výhoda toho Simple Subdivide oproti Catmung Clark?[/quote]

Vyzkoušej a zvaž sám, hned ten rozdíl uvidíš:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kde se nachází volba S-Mesh
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2004 6:25 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
tol píše:
Vyzkoušej a zvaž sám, hned ten rozdíl uvidíš:)


Asi jsem špatně položil otázku, je vůbec k něčemu to Simple Subdivide? Osobně mi připadne že vůbec, oproti Catmung Clark. Ale ten nástroj používat neumím, tak nemůžu soudit.


Naposledy upravil Ragnos dne ned srp 08, 2004 6:40 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2004 6:31 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Napadá mě, že třeba když chceš použít displacement, tak tím zahustíš síť aniž by se měnil tvar :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 08, 2004 6:56 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
tol píše:
Napadá mě, že třeba když chceš použít displacement, tak tím zahustíš síť aniž by se měnil tvar :)


Mě zase teďka napadlo použít místo nástroje Bevel

Použít subdiv 2(Simple subdividion), převést přes <alt><c> do meshe a použít ClatmuClark.
Nevím jestli to má nějaké výhody oproti Bevel, ale každopádně to zaoblí jenom vnější hrany a né všechny edges. Což může občas přinést výhody.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz