Právě je sob lis 16, 2024 1:26 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bleriot
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 6:57 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Ahoj
Pripojuji svou prvni praci, ktera dala "koukatelny" vysledek. Je jiz starsiho data, ale teprve nedavno jsem si nasel cas si pohrat s nastavenim osvetleni. Jako predloha poslouzila monografie ze stareho casopisu ABC, avsak behem prace jsem zjistil, ze je ponekud nepresna a informace nedostacujici - tudiz prisla na radu improvizace. Tenhle letoun jsem nikdy na vlastni oci nevidel a vlastne si ani nekladu cil 100%-ni kopie skutecnosti...
Diky za pripominky.


Přílohy:
bleriot.jpeg
bleriot.jpeg [ 105.97 KiB | Zobrazeno 3048 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 9:13 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Tý jo! Fakt dobrý! Jediný co bych ti vytnul jsou ty "provázky", nejsou nijak navázané na křídla. Ale jinak je to super!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 9:32 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Pěknej model:)

Co by chtělo vylepšit:

-jsou tam rozkostkované stíny-zvyš rozlišení shadow buff u spot světel nebo uprav nastavení Area light, podle toho, cos tam použil
-tomu plátnu by slušela nějaká specularitní mapa
-materiál motoru by chtělo dodělat
-chybí nějaká ta špína

Ale jinak hezký:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 9:41 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
Ta látka na trupu je super...
Ten materiál na křídlech je dělanej vrstvama nebo je dělanej v photoshopu??
Chtělo by to nějaký vzorkování na tech pneumatikách
Jinak pěkný...
A ještě něco kde je Bleriot??? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 10:08 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
To xixixao: Na lanka jsem pouzil material s atributem wire a darebak :-) nechce vrhat stin.

To tol: Shadow buf mam na maximum. Jedina moznost je zvetsit pocet svetel nebo si pohrat s jejich polohou vuci letounu. Ale obavam se, ze pri area lamp nebo uz zmineny vetsi pocet svetel mi na pocitaci zpusobi mensi oroseni potem. Jinak uznavam -materialy by to asi chtelo vylepsit.

To Spacewolf: Nikde jsem na materialy nepouzil bitmapy. Vse je ciste Blender. Jinak pod platnem s nastavenou pruhlednosti je realna kostra...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 10:19 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
Pěkný.. už to vidím... :D
Jak dlouho ti to trvalo??


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 10:30 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
Spacewolf píše:
Chtělo by to nějaký vzorkování na tech pneumatikách

no letadla z týhle doby vetšinou neměly na pneumatikách žádnej vzorek

ale hezký to je :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 10:43 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 25, 2005 8:28 pm
Příspěvky: 55
Bydliště: HK
KIWI píše:
Spacewolf píše:
Chtělo by to nějaký vzorkování na tech pneumatikách

no letadla z týhle doby vetšinou neměly na pneumatikách žádnej vzorek

ale hezký to je :)

Ale mÄ›li... jízdní kola je mÄ›la a tyhle ty koleÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 10:45 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Jeeej, tak po dlhom čase tu vidím pekný a hlavne pekne osvetlený model :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 11:01 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
To Spacewolf: Mno.. zacal jsem uz hodne davno. Model a textury mi zabraly asi 3 tydny po vecerech (hodinka denne a nekdy jsem se na to vykaslal). Deni kolem Blenderu jsem sledoval jen tak nejak pasivne a minuly tyden jsem Bleriota vyhrabal a dodelal osvetleni a nejake drobnosti...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 11:12 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Fakt pěkný model jen co je pravda :) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 11:28 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Pitris: ok, v tom případě zkus nastavit Samples a Soft u spotu na vyšší hodnoty a bude to lepší:) Taky by pomohlo pohrát si s ClipSta a ClipEnd-tohle jsou vcelku snadné úpravy a výpočet moc neohrozí (taky Area používám jenom tam, kde to má opravdu smysl a jinak si raději hraju se Spoty) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 11:47 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
To tol: Diky. Ja to "prubnu".

Jinak dekuji vsem za pripominky. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 12:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
pěkný..jen bych si opravdu pohrál s těmi stíny...a něco udělej s ukotvením těch lanek...na každém místě kde je uchycen je takové rozšíření na upnutí jakoby(někde si to najdi) a hlavně by jsi měl upínat do konstrukce, tj do té dřevěné kostry..tobě většinou končí někde uprostřed volné plochy v plátně, to by moc nedrželo:))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon srp 29, 2005 2:01 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Blitz píše:
pěkný..jen bych si opravdu pohrál s těmi stíny...a něco udělej s ukotvením těch lanek...na každém místě kde je uchycen je takové rozšíření na upnutí jakoby(někde si to najdi) a hlavně by jsi měl upínat do konstrukce, tj do té dřevěné kostry..tobě většinou končí někde uprostřed volné plochy v plátně, to by moc nedrželo:))


JJ, todle jsem myslel, jen sem nevěděl jak to má vypadat :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz