Právě je stř lis 27, 2024 8:33 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 226 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 03, 2006 9:11 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
když se "okleští" ta kabina, tak to nebude takový nářez a na tvaru to asi taky nebude úplně poznat...

pak to bude lowpoly modýlek, to jo..a otexturovaný vypadá pěkně...

ale ten přechod té SOP je opravdu moc silný, tady je pár příkladů:

http://www.flightjournal.com/fj/images/ ... e_01sm.jpg

http://www.fortunecity.com/marina/manat ... ricane.gif

http://www.lib.uni.lodz.pl/~lestat/hurricane/11.jpg

trup je v té pasáži ještě docela silný, ale směrovka vyrůstá jakoby na něm :)

zajímalo by mÄ›, jak moc je velký vliv pÅ™i použití 4 a 3 vertexových faců? vertexů je pořád stejnÄ›, násobí se pouze poÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 10:09 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
update:

tak...3D na nÄ›jakých 98% chybí už jen maliÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 04, 2006 10:29 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
To sklo je nadupane ;) ...To ma naozaj nos taky vyrazny? inak asi neni co vytknut.. je to good
tesim sa na texturu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 05, 2006 7:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Tak abyste neřekli že se flákám tak jsem zapracoval na mojí stodesítce :D
Je tam toho ještě hodně na dodělání např. kabina pilot střelec atd..a bude potřeba upravit maping ale v hrubých rysech to je celkem hotové.
Ps: Screeny jsou z enginu a blend pošlu jamile to bude hotovy

další obrázky jsou tady

http://www.purkynovakiller.xf.cz/letadloa.JPG

http://www.purkynovakiller.xf.cz/letadloc.JPG

http://www.purkynovakiller.xf.cz/letadlod.JPG

Ted jsem si teprve všiml že jsou nápisy obráceně ale to je tím že jsem letadlo nakonec mirroval abych si ušetřil práci :oops: vše se samozřejmě spraví


Přílohy:
letadlob.JPG
letadlob.JPG [ 26.31 KiB | Zobrazeno 3419 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 05, 2006 8:15 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
fešanda - honící psi...tohle je skin z přebalu té knihy, ne?

a teÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 05, 2006 8:55 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Díky :D

jak bude Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 06, 2006 8:57 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
ja nevim ale pripada mi to jako kdyby to vubec nebylo low-poly,zatim u vsech modelu co sou tady v edit modu je tam hafo uplne zbytecnejch vertexu :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 06, 2006 12:05 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Uznavam ze tam mame vela vertexov, ale myslim ze pod nejakych 700-800 sa to neda spravit, a keby aj hej tak by to nevyzeralo dobre(alebo aspon ja by som to nevedel :oops: )... Samozrejme ak to bude moc narocne tak budeme nuteny to znizit...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 06, 2006 12:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
no myslim si ze by to slo tak aby to bylo hezky i pod 500 poly,ja sem delal jednou nejaky letadlo a mnelo to 150poly ale to bylo uz moc low-poly,jinak ja to obcas resim i tak ze to hodim do 3d s max a tam proste pouziju modifikator optimize :oops: ale to asi neni zrovna moc dobry reseni,lepsi je to udelat rucne


Naposledy upravil batwin dne úte čer 06, 2006 5:28 pm, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 06, 2006 12:27 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
:D Tak yto by si nam mohol napisat tutos "ako spravit low poly lietadlo"
to myslim vazne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 06, 2006 12:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
no nevim jak napsat tutos,proste postupuju bud tak ze extruduju facy z kostky podle fotky a obcas nekde pridam nejakej vertex nebo face,pripadne naopak odeberu a nebo extruduju edges z plane(kdyz chci min low-poly model), ale ja sem lama,takze to nejspis delam spatne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 06, 2006 2:23 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
nastavení "mého" skla:
-pÅ™iÅ¡el jsem na to metodou pokus/omyl, protože mi tady na fóru dávali vÅ¡ichni naprosto zasvÄ›cené rady, ale já jakožto blender zelenáÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 06, 2006 2:37 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 27, 2006 7:07 pm
Příspěvky: 80
Bydliště: aus Bolatiz neben Troppau
koukám, že hledáte tutoriály, takže na blender a pro letadla je tady asi ten best, co znám, ale pozor, není pro model do hry, ale pro vizualizaci...ale je vynikající - v podstatě takhle postupuju při tvorbě svých letadel - jen to tak nepřeháním s detailama....

http://forums.cgsociety.org/showthread. ... light=I-15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 06, 2006 2:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Zdarec mohl bys mÄ› popsat jak ten TW funguje a co je potÅ™eba znát na oživení staÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 06, 2006 3:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
dolec píše:
3000 je par let sary limit, soucasne video karty zvladnou vic, takze lze klidne nejaky ten poly prihodit.
Il2: sturmovik ma stihacky snad okolo 5000 poly...


njn.jenomze tohle je BGE,ma to vetsi HW naroky


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 226 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz