Právě je pon úno 24, 2025 1:33 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: pohyb po krivce v GE
PříspěvekNapsal: sob čer 10, 2006 5:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
takze,mam takovej problem,potrebuju udelat do hry aby clovek porad chodil nejlip podle nejaky cary a az uvidi nepritele tak aby sel za nim,jen nevim jak udelat aby se nejakej predmnet pohyboval v GE po krivce :( :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 10, 2006 9:39 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Myslim ze pohyb po krivke v engine nespravis... :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 10, 2006 9:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
hmm,nemate nekdo jinej napad jak to udelat?(prostě aby vojak treba chodil do kolecka) :? :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 10, 2006 10:00 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
skus to normalne cez ipo... s tym by nemal byt problem. Sice to nebude presne ako cez krivku, ale pojde to ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: pohyb po krivce v GE
PříspěvekNapsal: sob čer 10, 2006 10:33 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
batwin píše:
chodil nejlip podle nejaky cary a az uvidi nepritele tak aby sel za nim :( :?:


a jak mam udelat aby kdyz "uvidi" nepritele (nejspis pomoci near nebo tak nejak) za nim bezel?kdyz to skusim tak ta ipo dobehne az do konce a az potom zacne utikat kam ma


Přílohy:
Poznámka: takhle nejak(moment kdy ho uvidi je zmacknuti space)
kostky.zip [25.47 KiB]
114 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 10, 2006 11:01 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Nuz.. ako senzor mozes pouzit ako si spominal raym alebo radar.
Trochu som upravil ten tvoj blend. Je tam pouziti ray, pratoze ma aj zaporne osi, a radar iba kladne (hadam to uz bude v 2.42 inak)
potom ipo sa vykonava podla premennejm pretoze inak nejde zastavit pocas akcie, takze som pridal jednu premennu 'ipo' a jeden actuator ipo > property a zadal som tam premennu 'ipo' , dalej som zmenil ten actuator ktory vykonaval ipo animaciu za property > add tam som zadal premennu 'ipo' a 1 , tym sa kazdym impulzom zvysi premenna o 1 (ale to snad uz vies) a a actuator ipo > property ti zaisti, ze hodnota premennej 'ipo' je zaroven fram v animacii...

este jedna kozmeticka uprava, ak je ipo vecsie ako 100, tak sa zmeni na 1...


Přílohy:
kostkyuprava.blend.zip [25.5 KiB]
125 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 10, 2006 11:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
diky,funguje to vyborne :D,chytry reseni :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 11, 2006 7:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
To, aby chodil po určioté dráze by šlo udělat taky tak, že bude ten objekt trakovat bod, a když se ho dotkne, tak se břepne property a bude trackovat jinej objekt... Zdá se to náročnější, ale výhoda je blbá umnělá inteligence, která ti vznikne.(když se objekt srazí s jiným, tak se nevychílí z dráhy, ale bude se furt tlačit k tomu svýmu bodu...) Je to výhody třeba pro určování dráhy chodu civilistů... I když do nich strčíš, nepoblbnou se, ale půjdou dál...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 11, 2006 8:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
to je taky docela dobrej napad,ale kdyz sem to tak skousel tak se to hoodne moc "kazilo" treba ze se na miste toho bodu nekolikrat otocil a tak,ale jeste to taky nejak zkusim,je pravda ze to ma dost vyhod :wink:

problem mze ale napriklad bejt slozitejsi draha,to pak udelat neco takovimhle spuobem by bylo o dost slozitejsi nez pomoci ipo :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 11, 2006 9:09 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
batwin: da sa to v pohode, akurat tam tych 'waypointov' musis dat viac. (priklad aby chodil do stvorca, pouzi 8pointov, slo by to i so styrma, ale vtedy sa niekedy stane ze sa pretaca na mieste).Potom sa ti uz nebude tocit a zvladnes tak urobit prakticky akukolvek zlozitu drahu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 11, 2006 9:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
no to jo ale bude to asi trvat dost dlouho,to by nevadilo,spis ze se docela casto propadava ten kdo chodi terenem(kdyz tam sou kopce) ale to se v GE stava :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 11, 2006 9:54 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Prepadava se lebo mas pouzity zly actuator pohybu, mne sa osvedcilo 'linear velocity', asi rovnako dobre funguje 'force' najhorsi pre tento pripad je 'dloc'


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 13, 2006 7:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
no jo :D to je good ale force taky nefacha nejlip,nejlepsi je opravdu lin v


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 13, 2006 7:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
No a jak se ti točí na místě, tak já sem to vyřešil tak, če se mněl předmnět dotknout podlahy, ale trackoval objekt empty, kterej byl až kousek dal za tím objektem, kterýho se mněl dotknout... Chytrý, ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 13, 2006 7:30 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 22, 2006 7:38 pm
Příspěvky: 359
Bydliště: Praha
jj,ale to uz sem vyresil jinak :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz