dneska jsem si uvedomil ze sem uz asi vic nez pul roku neudelal jedinej high-poly model,a taky jsem zjistil ze v blenderu sem nidky neudelal high-poly model.a tak sem si nasel pul hodiny casu a splacal tohle.Je tam hodne chyb,hlavne naprosto katastrofalne vipadajici prekrivajici se polygony ale musim rict ze to bych opravil,kdybych tomu venoval vic casu.taky to rozhodne neni dodelany,chtelo by to bump mapy atd,ale s materialama sem si vubec ale vubec nehral,neni tam ani pozadi a ta trava vipada strasne,je to prvni vec co sem v blenderu delal s casticema a necet sem na to zadnej tutos takze vysledek tomu odpovida.vlastne ani nevim proc to sem davam asi jako odstrasujici priklad toho jak to vipada kdyz nekdo pul roku nedela nic,snad jen puvodni napad si myslim ze nebyl spatnej,zbytek je hruza
mnel to bejt zlej osklivej velkej cerv kterej chce sezrat maliho cervika