Právě je stř lis 27, 2024 10:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 8:31 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
tak jsem udelal branu, ted se vrhnu na vnitrek te veze tam vpravo a potom asi dodelam skaly az dolu a tam hodim nejakou tu travu a hlinu.. balvany a tak.. potom uz se pujde dovnitr hradu asi namesticka a tak..

> http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26472.jpg <


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 8:32 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 01, 2006 2:42 pm
Příspěvky: 39
iIN píše:
Kulik píše:
V podstate zadna dnesni graficka karta (resp GPU) neumi nativne quads, i kdyz v OpenGL renderujes quads (GL_QUADS), tak to driver prevede kazdy quad jednoduse na 2 triangly, takze zadna vykonova vyhoda tam neni.


Napadlo ma, ak nepouzivas vertex arrays a chces vykreslit stvoruholnik, s GL_QUADS mas 4 volania glVetrex3f, s GL_TRIANGLES ich mas 6.. Aby sa to ale nejak prejavilo za pouzitia vertex array, to by asi musela byt zla implementacia OpenGL..


Immediate mode je zlo, navic se to bude s nejvetsi pravdepodobnosti rusit. U immediate mode driver nikdy nevi, jestli mu tam nakonec hodis normal navic, nebo jestli nebude mit normal vubec, musi zalokovat pole, do kteryho to hazi a jelikoz dopredu nevi co vubec dostane (jestli jenom vertexy, nebo i normaly, nebo dokonce nejaky jiny vertex attributes - tangenty, atd ...) a ani nevi kolik toho bude, je to krajne nevyhodny. Driver porad realokuje, atd ... Vzdycky pouzivam vertex arrays (konkretne VBO, kde je to mozne). Na GUI napr. ale pouzivam vyhradne GL_QUADS s vertex arrays, tam se nikdy nebudou pouzivat triangly.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 8:41 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Kulik: Dalsi kopie avataru? :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 07, 2007 9:33 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
jeste jsem chtel ukazat jak funguje brana
nevim jestli je to prave ten nejlepsi zpusob tak piste vase navrhy,

> http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26476.jpg <

> http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26475.jpg <

to Pitris : Kulik na projektu dela taky, tak je stejny avatar a podpis na miste, snad ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned dub 08, 2007 11:45 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
tak tady dalsi update za dnesek :

nova vec - schody : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26483.jpg ,
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26482.jpg

nova vec - dodelana brana : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26481.jpg ,
http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26480.jpg - jsou tam i mrize ale ted nejsou moc videt pac sou zandany..

co byste dali na takove namesti ? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 09, 2007 9:27 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
no moc hezký :bigups:
a k tomu co dát na náměstí, tak určitě by tam měla bát kašna, nebo aspoň socha někde uprostřed,pak by se tam určitě hodil taky nějaký stánek se zbožím (nemyslim vietnamce) a takový podobný veci jako žebřiňák atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 09, 2007 11:22 am 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
asi tam bude kovar, zbrojirna, kasarna, cviciste vojaku, stanky, kasna, socha a dalsi brana do "vyssi" casti hradu
dik za napad kasny ;)
mam skvelou texturu na strechu :banana:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 09, 2007 11:37 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Af píše:
mam skvelou texturu na strechu :banana:

Pochlub se! :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 09, 2007 1:22 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Obrázek Obrázek
diffuse 512x1024
normal 256x512

normal je vygenerovana z diffuse, takze tangent space normal mapa :roll:

je to tahle fotka http://cgtextures.com/getfile.php/11724 ... 79817337e4 z cgtextures
cgtextures je proste skvely.. :banana:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2007 6:52 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Líbí se me to cim dal vic, i ta textuira je bomba :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2007 3:07 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Pekne, pekne. :)
Daj si pozor, aby v prípade ked hráč vyjde napr. na nejaké vyššie miesto nebolo v objeme pohladu veľa trianglov.

Takisto by som to skúsil nejako spestrit - spadnute múry a tak.

OT: Mozes napisat (pripadne dat link) ako si z difuznej textury urobil normal mapu?

Držim palec, je to cool! :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2007 6:19 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
to Af:strašně se mě to všechno líbí a chtěl jsem se zeptat, jestli v tý hře budou i jiný města třeba s jinou architekturou, nebo jestli, tam bude jenom tohle jedno město a sem tam nějaký stavení v přírodě?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2007 9:33 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
.

freekill : je na ni jen trosku sharpen, jinak je to v podstate vsechno prace cgtextures, jen jsem ji upravil pro navazovani :wink:


Yellowzelo : budeme pouzivat impostory ;
je to takova sikovna technologie, veme to mesh co je dal od postavicky a vygeneruje ho do obrazku takze vypada prave jako by byl normalne vyrenderovanej, akorat se ten obr. generuje treba jen kazdych 10 framu, ponevadz neni tolik potreba aby se generoval tak rychle jako to co je blizko cloveku a pak jeste ty meshe co jsou jeste dal se vygenerujou kazdych 20 framu a takhle to jde nahoru az treba veci co jsou jen na horizontu se generujou kazdych 100 - 200 framu.. takze s tim snad problem nebude.. doufejme
normal z diffuse sem vygeneroval timhle : http://developer.valvesoftware.com/wiki/Normal_Maps je to takovy generator (jen pro PS nebo GIMP)
Takisto by som to skúsil nejako spestrit - spadnute múry a tak. - tohleto uplne nechapu, jestli myslis jako dat tam povalujici se sutry, semtam drevena planka, trava a tak, tak to vsechno se tam doda az v leveleditoru (nebo uvidime kdy - treba uz v blenderu..) jestli myslis takove ty znamky rozbiti casem, jako vyvracene sutry, nebo jen ze zdi trosku vystoupli sutry, dreveny planky jak sou popraskany a nekde vypoukavaji ven, tak to vsechno tam v podstate uz jde (nebo bude), ale neni to tolik videt, sou tam pukliny na sutrech a na drevu, ty planky teda jeste nejak moc nevystupuji, ze by byli nejak viditelne ohly, ale to vsechno asi dodelam az ke konecnemu ladeni..


KIWI : tobe se architektura tohodle mesta nelibi :( jo bude jich tam mnohem vic, takovejch velkej, tak treba chci premodelovat Asorinis (jsou tu nekde screeny z Asorinis v tomhle Threadu)
a pak se udela nejake Nomadske (postni) mestecko
elfi, lidsky, trpaslici (ty budou mensi a ve skale, popr. doly), Kentauri vesnicky, Argoniansky meste co budou pod vodou v nejaky bubline, viz. Star Wars 1, v jedny scene neco podobnyho bylo (u nas se menuje rasa Ashaz - Argonian je potvurka z Oblivionu podobna jesterce) pak jeste dalsi mesta, nejvic jich budou mit skreti (orci), lidi a elfi... (OT : moc se mi libi tvuj podpis :inlove:)

tady kratke info o hre co jsem za posledni dobu sepsal :

Pohled ve hre ?

Zrejme z prvni osoby, **dopisu co nejdriv poradne duvody, nejdriv o tom musime v tymu hlasovat ; popr. piste vase navrhy proc a proti..**

Co treba zpusob reci ?

Bude kotel frazi, hlasek a tak, uz pripravenej a ty i NPC je budete moct pouzivat k vzajemne komunikaci,zatim to nebude se zvukem na to nemame.. jen text, treba se to nekdy nahrajeale zpatky k problemu, napriklad..kazda fraze bude mit na sebe pripraveny odpovedi, takze kdyz on na tebe neco bafne tak ty si muzes vybrat az ze 5-15 (nejake jen alternativni) odpovedi, a muzes bud nenapadne zmenit tema, napadne zmenit tema, odpovedet tak, nebo tak, a nebo bude jeste dalsi varianta a ta bude u kazdy jina..tak treba fraze :
Where were you today ?
a ty podle toho kdes byl tak muzes odpovedet, to kdes byl za tebe dolozi komp.. a budes tam mit
3-5 spravne
2-4 lzi..
Nebo si budes moct lez vybrat a sam z pameti vybrat misto kdes podle TEBE byl.. a pak tam budes mit jeste zmenit nenapadne tema, a kdyz na to kliknes tak se ti ukaze jak bys to tema mohl zmenit (tak 2 moznosti vetsinou – to je totiz hodne tezke napsat), tak napriklad : I don't remember everything,but i think i were somewhere in the city around, have you ever mentonied that the gate is closing after sun dawn ?.. a taky tam bude napadne zmenit tema a na to bude az 10 frazi jedne napadnejsi nez druha tak treba :
Let's change the topic, am getting bored about that...
na 10 zpusobu.. a jakej blbec by z toho nepoznal, ze menis tema.. no a tohle muze cloveka bud nastvat, jestlize se te na neco ptal a tys ho tim zes tohle rek uplne odbyl, a nebo ho to muze potesit, ponevadz s tebou mluvil o necem choulostivem na jeho strane a nerad by v tom pokracoval, jenze nechtel tema zmenit sam, protoze by to vypadalo jako, ze tim skoro otevrene rika treba : Yes i did it, i apologize..
a pravda se da zjistit i jinak, tak, ze o tom druha strana preci ani nevi..

A co bojovej system ?

Muzes bejt chytrej a obratnej na tolik, ze dokazes zabit mnohem vic bytosti nez naky superman s nalestenou zbroji a dobrym mecem..
diky realnosti bude semtam stacit jedna-dve spravne zasazeny rany a je po nem.. ale muze byt stejne tak i po tobe..
proto bude na miste i "block" a uskoky (obratnost a chytrost se i tady porad ceni)
Hodlam udelat

Johnny.D o tom napsal : tohle me prave stve na hrach typu wow protoze tam prijdes a zabije te nekdo kdo ma vyssi skill pritom to je jako hrac uplna lama ale jen vic sedi u kompu a sbira blbosti, ty ses pritom mnohem lepsi hrac ale handicapovanej prave tim skillem

Jak se bude obchodovat ?

to bude ale ne tak byrokracijne jako jinde (tzv. prepocitavani, tezke nasobeni, deleni atd. pri obchodu, podle toho jak jste dobri v obchodovani atd..).. zadne zlataky prepocitavane na miliony jako v Lineage II, nebo v Gothicu na deseti tisice.. vzdyt par tech lidi stezi umelo pocitat, a kdyz uz tak ne nasobit a delit podle toho jaky maji “merchant” skill.. a jeste aby si dopocitavali kazde zlataky co jim pribyli.. ne ?
nekde najdu mesec, jen tak by ocko povazim kolik toho v nem asi je, a pak uz to bude stylem :
Tu mas poradnej mesec zlata a dej mi za nej tenhle mec.
a nebo : Mam tu tohle, libi ? to je dobre.. tak mi za to dej tohle.
Vetsinu dulezitych veci stejne dostanete asi prevazne darem nebo skutkem
Aspon nebudete muset menit zbrane tak casto jako v Lineagi, vzdyt prumernej mec, ma proti super elfskymu meci mozna akorat nevyhodu toho, ze je min popsanej nejakyma zajimavyma znakama..

Vlastnosti postavy ?

Mozna k nelibosti nekterych nehodlam pouzit levely, ponevadz se mi zda, ze je to pekna blbost aby se vsechno bralo podle nich, vzdyt by uz ztraceli ucel po tom co jsem napsal u bojovyho systemu, nepujde sice jen o to jak je hrac v realu dobrej na boje, ale zase nechci aby to na levelech tolik zalezelo.. urcite lide co budou hrat hru dyl, budou mit nejake vyhody, treba vetsi vydrz aniz by o tom poradne vedeli..
samozrejme se budou moci vylepsit skilly jako hazeni, strelba lukem.. ale ty nebudete moct nijak ovlivnit, snad jen tim, ze budete ty skilly hodne pouzivat a tim se v nich zlepsovat, kdyz vas bude ten skill nekdo ucit tak vas nauci treba jen nejaky tip ze hry, nebo vas opravdu ten skill nauci a nekde vpravo nahore se vam napise, ze jste se v tom zlepsili, ale jak jste v tom doopravdy dobri si vyzkousite jen a jen sami, a to tim, ze ten skill budete zase pouzivat.. no jsem zvedavej jak se nam to povede udelat..

Co mesta, vesnice ?

Ponevadz ja (Alfisko) moc rad modeluju architekturu a prirodu, tak se toho pokusim vymodelovat co nejvic (samozrejme kdyz mi s ni nekdo bude pomahat budu rad), nebudu se asi v 3d v tohmle projektu zabyvat nicim jinym nez prave architekturou, proste dokud nebudou ostatni s modelama animacema a vsim jinym nez je architektura a priroda (proste prostredi kde bude hra) hotovi, tak budu modelovat mesta, vesnice, skaly, reky, potucky, utesy, pobrezi, chatky, cesty, silnice a dalsi herni oblasti..
Cela zeme Gwaren bude asi o 3-4 ostrovech, z toho bude jeden hodne maly – to bude uplnej ledovec, porad zima a naky nordsky mesta.. potom bude jeden stredne velky – spis mensi, a na nem bude kruta zima a slaby leto, pak planuju jeste jeden malej ostrov a ten uz bude u nejvetsiho ostrovu kterej bude protinat 3 podnebny pasy a to od mirnyho pres subtropickej az po tropickej.. tak doufam, ze se toho budeme drzet az do konce.

Jak bude resena doprava ?

Samosebou budou k dizpozici kone, ponici a dalsi potrvurky ktery uz ale nebudou tak rozsireny (treba jen par na celou hru) a to jsou draci, pegasove, grifini, a takovehle bonusove potvory, na tech se bude dat litat, ale ve hre jich bude hodne omezeny pocet, takze nepocitejme vic jak s 5 draky..
doprava mezi ostrovama bude resena lodema, a to zrejme pouze lodema, nepocitam se vzducholodma, balonama a tak.. zadne teleporty atp.. teleporty budu resit az v magii **tu napisu az pozdejc**

**jeste bych toho mel hodne napsat tak bych vas chtel poprosit jestli byste mi nemohli dat nejake tema**
**jake jsem si dal tady jak ctete o par radku vys.. tak nejake takove.. podobne, at mam co psat ;)**


.


Naposledy upravil Alfisko dne úte dub 10, 2007 10:52 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2007 10:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Ešte mám jednu otázočku :lol: Za kolik tu hru plánujete prodávat :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 10, 2007 10:04 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Af píše:
wire hlavy : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26457.jpg
wire tela : http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26456.jpg
projekt bude zatim asi nekomercni, nemam rad hry za penize..


jej kolikrat to mam psat, projekt bude free, ale abychom z toho neco meli tak si dame prispevky a ruzne stahovani "uplne plne verze" ktera treba jen uvolni nejake zbrane (samozrejme jestli bude hra uspesna tak si na to lidi udelaji ty "uvolnovaky" sami.. :( ) nerad bych totiz lidi moc omezoval.. takze jen uvolneni nejakych specialnich skillu, zbrani, brneni a tak podobne..


Naposledy upravil Alfisko dne úte dub 10, 2007 10:12 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz