Právě je ned lis 24, 2024 1:21 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kamera
PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 1:41 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
Nevítě někdo jak udělam, aby kamerka stále sledovala objekt, který ovladam, ale aby držela jen lokaci, aby se s nim stejně netočila. dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 2:30 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
vertex parenting - vyber kameru, vyber mesh objekt, tab do edit módu, vyber jeden vrchol, Ctrl-P.

Kamera bude sledovať objekt a nebude sa s ním otáčať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 4:56 pm 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
super dik.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 14, 2007 9:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Ash píše:
vertex parenting - vyber kameru, vyber mesh objekt, tab do edit módu, vyber jeden vrchol, Ctrl-P.

Kamera bude sledovať objekt a nebude sa s ním otáčať.

ROFLLLLL :DDD.
Tak takhle origalni reseni me fatk nenapadlo :D. Vetsinou to delam pres Object>Constraints>TrackTo, coz je podle me taky ten spravny zpusob.
Target: nazev obektu na ktery se bude divat
To: -Z Up: Y


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 15, 2007 9:27 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
postolka,

v GameBlenderi constrainty nefungujú (okrem Rigid Body Join). Takže vertex parenting je jedno zo správnych riešení, a constraint nie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 15, 2007 10:29 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Aha, tak diky za osvetu :D. GB zas tak nedelam, ale necekal sem ze tam nebudou fungovat constraints...
Kazdopadne i tak mi to reseni prijde ponekdu podivne, ale kdyz se to tak dela... :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz