čau,
díky za reakce...dneska sem se poprvé od posledního updatu dostal k tomu, abych na tom zase zapracoval...
DonaldX: heh, jenom se ve škole občas hodně nudím
Bumpkin: myslíš, že sem si toho nevšiml?
ten wire není špatně, kdyby to mělo materiál, šlo by poznat, že je to taková ta guma ohýbací vroubkovaná, nevim jak se menuje
každopádně škaredý je to proto, že je tam subsurf na 1 kvuli optimalizaci rendertimu
ve výsledným obrázku to stejně skoro nepůjde vidět
Kvetoslav: dík, není to žádný tajemství
myslím, že zdání SSS efektu dělají jenom ty světla, co se týče materiálu, tak všechny objekty mají (zatím) stejnej matroš - bílá barva, skoro nulová specularita, hard stáhlý taky na minimum a je tam hozenej blinn shader, takhle si rozhazuju nastavení snad u všeho, když začínám, líp se mi na to pak kouká
jinak co se týče krátkýho renderingu, myslím, že hodně dělá můj PIV 3,0GHz procesor, jinak taky ze zkušeností se starším strojem se snažím optimalizovat jak jen to jde, zároveň si ale říkám, že tohle je nejpropracovanější model, k jakýmu sem se kdy dopracoval
ad světla: tak tady nemám vůbec žádnej klíč, při kterým bych postupoval, většinou tam chvístnu na začátku 3 světla, 2 jsou spoty, nažloutlej a bílej, a jedno je namodralý hemi...pak podle libosti přidávám, co se týče tohohle, tak je tam 5 světel, z toho 3 spoty s aktivovaným shadowbufferem, 1 spot bez jakýhokoliv stínu a jedno naoranžovělý hemi svítící zepředu
mno a taky co se týče spotů nešetřím na počtu samplů a hraju si s parametrem soft
a tady render, vím že to není moc velký progress, ale jak sem řekl, dostal sem se k tomu poprvé po dvou týdnech
rendertime: 10,50 s; 176 321 polys
a letíme dál