Dobry, den, mam takyto problem: spravil som si scenu, na ktorej sa pohybuje objekt, cele to lezi na krajinke, ktora ma malo vertexov. apol som vypocet svetiel na krajinku (F > Set Light) cize ked sa po nej hybe objekt aj s priparentovanym svetlom, cele by to malo byt osvetlene...ale vyzera to umelo, skusil som dat subdivide, uz je to lepsie, lenze aby to vyzeralo tak, ze prechod medzi svetlom a tienom (to co uz Spot-om nie je osvetlene) je plynuly a nerobi to tam take svetelne kocky ( podla toho, ako su ulozene jednotlive face) ako to spravit, aby nezalezalo na jednotlivych facoch, ale tak, aby to slo nezavisle a robilo pekne prechody...v HL 2 urcite nie su do zblbnutia subdivovane plochy lebo ked zapnet baterku proste to robi v tme pekne tiene, to by mi inak sekalo, kebyze je to tak riesene vsade, dufam, ze mi dakto pomoze, ked mi neporozumiete (z vyjadrovania nie som borec
) tak poslem screen mojho problemu, staci povedat