Právě je stř lis 27, 2024 1:55 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pool Ball by djs_core
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 12:09 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Potřeboval jsem si trochu oddechnout od práce na projektu „Sunrise on the Rail“ a také vyzkoušet nastavení vlastností materiálů pro exportní Vray skript. Myslel jsem, že to bude otázka maximálně jedné hodiny, ale nakonec to bylo až osm čisté práce. Velký problém je zatím v tom, že exportní skript má jiný rozsah hodnot vlastností materiálu než Blender a většinu ani zatím exportovat neumí. Nicméně i tak se dá při troše snahy docílit požadovaného výsledku. Je to sice trochu krkolomné, ale věřím, že brzy po vydání Blenderu 2.5 začlení Andrey skript přímo do uživatelského rozhraní. Pokud by měl někdo zájem, kompletní scéna je ke stažení na mých stránkách.

p.s. : pro zajímavost RT: 5m20s


Přílohy:
pool_ball.jpg
pool_ball.jpg [ 180.69 KiB | Zobrazeno 2608 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 1:07 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Jednoduché a pěkné, chvalím :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 1:19 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Díky :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 1:38 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
V jednoduchosti je krása. :wink:
BTW: Jak jsi mapoval čísla. Nevím, zda je to fontem nebo způsobem mapování, ale některá mi přijdou trochu "deformovaná". Např. některé jedničky nebo trojka. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 2:02 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Jj. To je pravda. Dík :)
barvy i čísla jsou textury UV mapované "project from view", ale spíš to bude asi fontem co jsem použil ... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 2:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
pekne, v jednoduchosti je krasa :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 3:00 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
LOL :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 3:02 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
djs_core píše:
barvy i čísla jsou textury UV mapované "project from view", ale spíš to bude asi fontem co jsem použil ... :)

V tomto případě to bude asi tím mapování. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 3:23 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
taby píše:
djs_core píše:
barvy i čísla jsou textury UV mapované "project from view", ale spíš to bude asi fontem co jsem použil ... :)

V tomto případě to bude asi tím mapování. :D

Já to nějak nevidím, abych pravdu řek :) A nemůže to být ještě tím, že mám u kamery nastavený "lens = 55" ? Tím je vlastně obraz tak trochu deformovaný, aby to tam z blízka všechno vlezlo :) Akorát, že je to vidět jen na těch číslech, na kterých to já nevidím :) Ale Psychotron mi psal pres icq to samé jako ty :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ta
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 3:40 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 06, 2005 2:52 pm
Příspěvky: 216
Bydliště: Kravare ve Slezsku
ta 3 vypada jako zrcadlena, jinak gut


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 8:09 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, pokud jsi to mapoval pomocí "project from view", tak jsi promítl rovnou plochu na kulatou, což má za následek deformaci textury od středu k okrajům, protože čím dále je to od středu, tak promítáš na větší plochu. Jinými slovy je to dané tím, že ti "project from view" zobrazí "3D jako 2D". Asi by bylo lepší to vysvětlit pomocí obrázku, ale na to nyní nemám dostatek času. Pokud se k tomu dostanu, tak to pak skicnu. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 8:30 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 18, 2008 6:08 pm
Příspěvky: 106
Bydliště: Mladá Boleslav/Nymburk
Me se to taky libi, jen nechapu ten RT, 5min :?: . Mas na stolku asi hodne nabusenou masinu co?:D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 9:13 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
taby píše:
No, pokud jsi to mapoval pomocí "project from view", tak jsi promítl rovnou plochu na kulatou, což má za následek deformaci textury od středu k okrajům, protože čím dále je to od středu, tak promítáš na větší plochu. Jinými slovy je to dané tím, že ti "project from view" zobrazí "3D jako 2D". Asi by bylo lepší to vysvětlit pomocí obrázku, ale na to nyní nemám dostatek času. Pokud se k tomu dostanu, tak to pak skicnu. 8)

Jasně už chápu ... Souhlasím, máš pravdu :) Zkoušel jsem to i jinak, ale takto se mi to podařilo nejlépe ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 28, 2008 9:16 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Akita píše:
Me se to taky libi, jen nechapu ten RT, 5min :?: . Mas na stolku asi hodne nabusenou masinu co?:D

Ne ne neboj, to je právě tím Vrayem :) Zatím jen jedna z mála výhod :) Taky že těch renderů bylo alespoň 100 :) No ale je pravda, že procik Q6600 taky není úplně nejstarší :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob lis 29, 2008 2:28 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
nádherná záležitosť, akurát čísla sa mi zdajú nejaké moc malé, textúry príliš ostré a čisté a nepáči sa i, že biele časti gulí neodrážajú... inak jednoduché a pekné, super...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz