Právě je stř lis 27, 2024 1:14 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Bongo
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2009 6:51 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Tak tady taková oddechovka, mně nic nenapadalo, tak sem to jen tak skusil.


EDIT: smazáno


Naposledy upravil Houska dne sob kvě 16, 2009 8:16 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2009 9:09 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
ja si osobne myslim ze by ten konec ty kuze pretahnuty gumou mel bejt nejak zkrabacenej a zvlnenej, podle bong ktery jsem videl ja(casti ubrusu kterej pretahnes pres stul a presahujou ti pres stul ti taky nezustanou uplne kolne viset dolu, jsou tam nejaky vlnky ) 8)

jinak se mi to libi :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř dub 15, 2009 9:22 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
je to docela pěkné, nicméně by se na tom dalo leccos vylepšit:
1) rozlišení textury kuže je trochu malé
2) materiál dřeva je takový zvláštní - chtělo by to upravit shader, asi i přidat trochu spekularity a hlavně jinak namapovat texturu. Jembe se docela často vyrábí z jednoho špalku a tomu by měla odpovídat i kresba dřeva.
3) spousta lidí, co dělá v blendru bubny, si neuvědomuje, že blána je často napínána velkou silou. Ani tvoje provázky nevypadají zrovna dvakrát napnutě.
4) koukni se někdy jak vypadá ráfek, blána, a hrana těla bubnu. Tak, jak to máš ty, by to asi nikdy nikdo nevyrobil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 18, 2009 10:00 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Tak sem to trochu poupravil, snad je to lepší.


http://houska.czweb.org/bongo_final.jpg

EDIT: tenhle odkaz upravim


Naposledy upravil Houska dne sob kvě 16, 2009 8:16 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 18, 2009 10:58 am 
Offline
....
....

Registrován: pon srp 11, 2008 4:34 pm
Příspěvky: 272
tak to už je o dost lepší :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 18, 2009 11:23 am 
Offline
..
..

Registrován: ned kvě 25, 2008 5:24 pm
Příspěvky: 25
moc lepší, ale pořád se mi nelíbí ta textura kůže...přijde mi dost neostrá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 20, 2009 9:43 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 06, 2008 12:44 pm
Příspěvky: 78
Bydliště: Praha
jj presne takhle jsem to myslel :-), pekne


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re:
PříspěvekNapsal: pát kvě 15, 2009 7:28 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pon lis 14, 2005 2:49 pm
Příspěvky: 136
Bydliště: Kralupy
Jedna drobnost ... neni mozne jen tak upravovat logo Blenderu. Na strankach blender3d.org jsou pravidla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 8:15 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
OK, beru to na vědomí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 8:56 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
vaba: nechci podryvat tvuj prizpevek, ale to plati pro komercni ucely :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 10:56 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Tak to beru na vědomí :D jestli vůbec někdy dojdu ke komerečnim účelum, tam to tam nedám :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 9:12 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Textura dřeva mi připadá velmi "plochá". Myslím si, že je to špatně zvoleným způsobem mapování. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 16, 2009 10:03 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
pokial viem toto bongo bolo zverejnene skor ako licencne podmienky uzivania loga blendru a tak by im to podliehat nemalo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 9:14 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
taby píše:
Textura dřeva mi připadá velmi "plochá". Myslím si, že je to špatně zvoleným způsobem mapování. :wink:


špatnej sbůsob mapování je to rozhodně, je to jen z bočního pohledu na to plácnutý "project from view" :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned kvě 17, 2009 8:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Houska píše:
špatnej sbůsob mapování je to rozhodně, je to jen z bočního pohledu na to plácnutý "project from view" :D

Jo, to jsem předpokládal, i když jsem si nebyl jist, ale každopádně to působí ploše. 8)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz