Právě je stř lis 27, 2024 10:14 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 04, 2005 1:50 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát pro 03, 2004 7:40 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prague
Fuuj, pave chcipni


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 04, 2005 2:34 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Vypadá to pěkně...
Akorát mi příde ten popelník oproti tomu ostatnímu nějak moc velkej...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 04, 2005 3:09 pm 
Offline
666
666
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 27, 2004 5:34 pm
Příspěvky: 968
Bydliště: Prostějov
Almo píše:
Genom píše:
Můj cenej úlovek z jednoho Pražkýho klubu :)


To jako, že jsi ho čórnul?????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 04, 2005 4:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:35 pm
Příspěvky: 348
Bydliště: Brno
Almo píše:
Jeidná věc co sem kdy ukradl


Uvedomuješ si, že ľudia ako ty spôsobujú ročne takýmto klubom a podnikom mnohotisícové škody?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 04, 2005 5:00 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Na začátečníka dobrý- co mi nesedí je materiál té cigarety, vypadá jako z umělé hmoty. Zkus shader Blinn a snížit specularitu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: NO
PříspěvekNapsal: pát úno 04, 2005 9:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Já bych zesvětlil ten popelník. Možná rey na odraz jelikož bývaj lesklý. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 04, 2005 11:55 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Blinn je jeden z možných specularitních shaderů, které Blender umožňuje. Ve spojení s difusním shaderem OrenNayar vytvoří jemnější povrch jako je třeba papír, kůže, písek apod. Obé nastavíš v Material Buttons v paletce Shader- defaultně je tam nastavené Lambert a Cook Torr, an to klikni a objeví se další možnosti :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 05, 2005 2:51 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Mrkni sem:http://www.geocities.com/pollythesheep/matlib_index.html


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz