Právě je sob lis 23, 2024 7:08 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: GLSL materál animace alpha kanálu
PříspěvekNapsal: úte dub 12, 2011 2:55 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Zdravím mám problém s animací nebo spíš s alphou jako takovou.

Mám regál (viz obrázek níže) a potřebuju aby plynule změnil průhlednost.

Našel jsem na toto téma diskuzi zde http://blenderartists.org/forum/showthread.php?147280-Alpha-IPO-VAR-don-t-work-on-GLSL , animace mi funguje ale jednotlivé faces jsou špatně seřazené jako by byl vylpej alpha sorting, nevíte někdo co s tím?

dole je blend


Přílohy:
problem.jpg
problem.jpg [ 148.2 KiB | Zobrazeno 3251 krát ]


Naposledy upravil MiliKiller dne úte dub 12, 2011 4:45 pm, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GLSL materál animace alpha kanálu
PříspěvekNapsal: úte dub 12, 2011 4:14 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
tu mas nieco podobne co by si mohol vyuzit:http://www.uloz.to/7937548/krvisko-rar ale neviem ci to nefunguje iba na GLSL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GLSL materál animace alpha kanálu
PříspěvekNapsal: úte dub 12, 2011 4:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
O ipo animaci mi nejde, když zmáčneš Entr tak se ten regál začne ztrácet (měnit alphu), jde mi o to čím seřadit ty faces.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: GLSL materál animace alpha kanálu
PříspěvekNapsal: stř dub 13, 2011 12:58 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
psal jsem ti na icq ale nevidim jestli jsi online nebo ne tak to radsi hodim i sem
X_H_N (12:54:24 13/04/2011)
zdar

X_H_N (12:54:55 13/04/2011)
hmm to neudelas

X_H_N (12:55:00 13/04/2011)
alfa je problem

X_H_N (12:55:05 13/04/2011)
a nejen u blenderu

X_H_N (12:55:11 13/04/2011)
problem je hlavne kdyz mas 1 objekt

X_H_N (12:55:21 13/04/2011)
a vic ploch zasebou

X_H_N (12:55:29 13/04/2011)
1 face alfnes dobre 2 za sebou uz ne

X_H_N (12:55:44 13/04/2011)
v ramci jednoho objektu

X_H_N (12:55:51 13/04/2011)
nikdy to nebude ok

X_H_N (12:56:42 13/04/2011)
jinak ten regal bych si dovedl predstavit mnohem hezci

X_H_N (12:56:47 13/04/2011)
propracovanej ani by to nedalo tolik prace. detaili prodiskutujeme na icq az se tam obevis.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz