Právě je sob úno 22, 2025 5:40 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2005 9:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Je to v novym blenderu ale nechápu jak to použít....ruÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2005 9:17 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Tenhle skript uloží UV layout vyselektovaného meshe a vypálí na něj procedurální textury, který má přiřazený v materiálu.

Takže nejdřív musíš objekt unwrapnout, dát mu materiál, tomu nějaké ty procedurály, nastavit Map Input koordináty na UV a spustit skript Texture Baker.

Template se uloží do temp adresáře :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2005 9:52 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
aha....juknu na to...kdyžtak mi s tim eště helpneš....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 25, 2005 9:53 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
MiliKiller píše:
aha....juknu na to...kdyžtak mi s tim eště helpneš....


na to bych zas tak moc nespoléhal, já to nepoužívám, jenom jsem Ti sem přeložil kus helpu a vyzkoušel to, jestli mi ten skript funguje :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 26, 2005 10:23 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 01, 2004 10:03 am
Příspěvky: 526
Bydliště: Most
Jo něco to dělaá...ale umí to rozdělat model tak aby v tom byly stíny.....????

Chci to do game enginu......

pošli mi kdyžtak nějakou ukázku.... Moc ti díky za ochotu

Obrázek

tohle je v game enginu bakovany ruÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 27, 2005 12:02 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Obávám se, že stíny to neumí, alespoň se mi nějak nedaří je tam dostat :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 25, 2006 10:47 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Ahoj,takze pokud chci aby se mi spravne ve hre zobrazovali materialy vytvorene v Blenderu tak to musim udelat pres texture baker?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 25, 2006 1:31 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
ateriál jde zobrazit taky jinak, ale asi ti to napomuze, protoze je to v GE na hovno... dáš zobrazení shaded, vyberes objekt, a das tolikrat w-subdivide, az ani neuvidis facy, jenom zluto. Pak ho taky vidis. Ale rika, pak je ta tolik vertexu, ze se to neda na noralnim kopu pouzit... Tak asi na nic.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 25, 2006 4:34 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Tak to bych asi opravdu nemohl pouzit.Uz tak se mi to seka.Ale myslim ze sem prisel jak na to pres ten Texture baker.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 25, 2006 6:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Tak jestlis na to přišels, tak mi prosimte napis jak :wink: ... Mně to ňejak nešlo... Tou mojou metodou bysme fakt nikam nedosli :D ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv kvě 25, 2006 10:41 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
No zkusil sem to na obyc. kouli. Priradil sem kouli material a nejake textury.No jak mas hotovy material tak das ve face modu UV kalkulaci (Ukey - nejakou si vyberes).Potom spustis skript Texture baker,ktery ti presne podle koordinatu vytvori image (mysim .png) na kterem bude material prirazeny objektu.Pak uz jen staci otevrit tento obrazek v UV editoru a mas v GameEnginu objekt i s proceduralnim materialem :lol:

PS:doufam ze to nepisu moc zmatene :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 27, 2006 11:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
nekdy divne fungujou velikosti textur, nevypadaj tak jako pri rendru, ale to se da poopravit pred exportem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 31, 2006 7:59 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Je to divny, ta textura se mi vyrenderuje, ale pak se okno zavře a nikam se to neuloží... Je to dost na heslo... U mně se to neuloží, a u kámoša se to ani nevyrenderovalo, přesto že ma nadupanejši komp než ja...(blazen)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 31, 2006 11:54 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 15, 2006 9:15 pm
Příspěvky: 68
Bydliště: Zlín
Jirka RCK píše:
Je to divny, ta textura se mi vyrenderuje, ale pak se okno zavře a nikam se to neuloží... Je to dost na heslo... U mně se to neuloží, a u kámoša se to ani nevyrenderovalo, přesto že ma nadupanejši komp než ja...(blazen)


No me se to ulozi vzdycky do C:/tmp ve formatu png. Kdyz spoustis ten skript, tak by se te mel zeptat jestli to chces prepsat.Das "replace it" a zepta se te na jmeno a ty si to pojmenujes.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř kvě 31, 2006 7:33 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned dub 09, 2006 4:29 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc/Brno
Jo ták, já sem myslel, že se to má uložit rovnou do toho .blend filu, a nabízet se v okne pro UV mapování, tak sory ze sem se tak tupě ptal, a diky :!: :!: :!:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz