blba otazka, ale zobrazujes si hru v blendru v texture modu?
me to nikdy problem nedelalo.
klidne si taky muzes dat textury do jedny slozky vedle, a kyz je nacita do blendru das relative path. To se hodi pokud mas treba vic levelu a kazdej v separe exe ktery pouzivaj stejny textury.
pokud sou videt textury v blendru budou videt i v exe.
EXE file je jak uz bylo nekolikrat receno blend file + blender player. pokud nastartujes exe, blender player kterej je zabalenej uvnitr nacte ten blendfile. pokud otevres exe v blendrplayeru tak blender player prekoci zabalenej blender player a cte blend file. takze to vyjde nastejno.
ok, malej manualek:
Citace:
- textury sou videt pokud jste v texture modu(mod pro exe je vzdycky texture mode)
- textury v blendru defaultne videt pokud jsou UV namapovany.
- nova verze ma i moznost pouzivat textury ktere pouzivaji mapovani urcene v materialu. Pokud tedy zapnete v menu use Blender materials muzete zobrazit tu samou texturu kterou mate i mapovanou jinak.
- Nebo naopak videt texturu kterou mate pouze mapovanou v materialech.
- pokud nechate zapnute use Blender materials pri exportu do exe uvidite je i v exe.(blender materials dovoluji pouzit multitexturing, shadry, wire, ale strasne spomalujou) samozrejme ze muzete zrusit a povilit prefixem kterej najdete pokud to hodite do DOS konzole a pridate -help
- pri nahravani texture se vyplati mit zapnute realtive path.
uz z toho duvodu ze pokud date pack data a pote je z nejakeho duvodu rozpakujete vytvori vam ned vedle blend filu slozku textures kam je rozbali a ve ktere je dobre mit textury ktere pouzivate pro prehlednost. jednoduchej system a funkcni. Textury tak muzete menit aniz by jste sahali znova na blend file, staci zmenit a nahradit ve slozce textures....dinamicke loadovani textur atd.