Citace:
každopádně by to chtělo nějakého project leadera, který by měl poslední slovo a tak nějak všechno koordinoval, navrhuju genoma nebo smrqa, popř. oba
neblazni, ja to delat nemuzu. rozhodujici slovo by mel mit clovek, ktery dane problematice rozumi, ja jsem v blenderu porad jen prumerny uzivatel a 2.5ku jsem sotva parkrat zapnul...
to genom - ten obsah je imho v pohode, jen par postrehu:
mas v tom vyctu kapitol nekde prostor i pro castice? predpokladam, ze asi zde:
Citace:
Efekty a fyzikální simulace - soft body, cloth, fluid, smoke...
imho je to oblast natolik obsahla, ze by si zaslouzila samostatnou kapitolku.
a co textury? budou jen podcasti materialu? to pak bude velmi tlusta kapitola.
(i kdyz ony ani jine nebudou prilis utle.)
modifikatory budou (predpokladam) soucasti kapitoly modelovani.
taky bych mozna na nekolika mistech prohodil poradi kapitol. napriklad bych se asi venoval napred svetlum, az potom materialum. a kapitolu rozsireni blenderu bych dal jako predposledni.
Citace:
myslim, že node editor by si zasloužil samostatnou kapitolu třeba v postprocessingu...
imho je to napad, ktery by bylo dobre zvazit. node editor by si asi opravdu zaslouzil samostatnou kapitolu.
Citace:
vzhledem k tomu, co psal genom bych si dokázal představit každej tutoriál jakoby rozdělenej na tři části:
teorie
praxe (příklad nebo víc )
tipy, triky, čemu se vyhnout atd
dobre schema. imho by nebylo na skodu mit treba kazdou stranku rozdelenou na dva sloupce. v jednom by se popisovala podrobne omacka (teorie) v druhem by byl v bodech popisovan tutorial (praxe) vychazejici z teorie a na konec ty tipy. kdysi jsem neco podobneho nekde videl a bylo prijemne, ze na te same strance bylo nejen cviceni, ale zaroven i vysvetlujici text. pritom bylo mozne si cist jen jednu z tech casti a nemuset se prokousavat tim druhym.